• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Projectje

aapje3000

Post weinig
ik ga hier iets vets van proberen te bouwe

Opel_Blitz.jpg

ik wil hier iets in de richting van n hotrod van gaan bouwe

( tis n Opel Blitz legertruck uit WOII )

mwha, ik denk datkm choptop, wat verlaag, misschien wat andere spatborden en waarschijnlijk n open motorkap ( hotrodachtig dus :P )

kheb meegekregen dat B4R7 ook een poging gaat doen om de Blitz te improoven, in andere woorden, die van hem wordt beter als die van mij XD,

en dit is watkr tot nu toe van gebraaie heb

Opel_Blitzcopy2.jpg

reacties graag, en onthoud, het is nog lang niet af

ik krijg van steeds meer mensen te horen dat ze de Blitz ook willen proberen te shoppen, wat vinden jullie dus van t idee om een 2e contest langs de andere heen te organiseren?

ey,

Ik wil zelf ook wel effe een poging wagen, wanneer er een contest komt voor deze Blitz, doe ik mee :P

Echt top plan!

Ik zou hier niet aan gaan knutselen, op één ding na;

Wat er nu boven op die grill staat is niet origineel.

Wat hoort daar te staan? en wat stelt het voor?

Ben benieuwd:D

Jan

Losse spatborden erop die met het sturen meedraaien, flink verlagen, grote chromen velgen, donkerpaars spuiten met gele accenten, hardhouten gelakte bak achterop, etc. Komtom, een project voor jaren! Succes, laat je vorderingen hier maar zien.

dit is hoever ik er onderhand mee ben

blitztotnutoecopy.jpg

let niet op de velgen of op het achterspatbord, dr komen nog andere velgen op en t achterspatbord is work in progress.

Weer reacties graag

hey als je het dak verlaagd van de blitz kun je het beter doen zoals je een auto verlaagt nu heb je boven de cabine dat zwarte deel zitten

als je de bovenkant van de auto compleet verlaagd (rode lijnen) dan verlaag je alles niet alleen de cabine

dan houd je alleen 2 kleine stukjes over die goed moeten overlopen (blauwe lijnen) en spiegel aanpassen en klaar.

:thumbup

Opel_Blitzvb1.jpg

Opel_Blitzvb.jpg

uhu, bdankt voor de tip, gelukkig hadk de layers nog

ik heb btw besloten die wielen diek had te lozen

dit ist geworden ( nog steeds niet af :P )

Opel_Blitzcopy.jpg

ik heb er voor de gein ook het 1 en ander aan gedaan aangezien ik de chop top al had

is nu ook verlaagd

beetje gecleaned

uitlaat in de lucht roosters

skull op de deur met rook gordijn

1-1.jpg

Terug
Naar boven