• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Proud to present.. :-)

Hahaha, jullie hebben in ieder geval wel gevoel voor humor hier! ;)

Maar euh.. Help even want ik ben aan het twijfelen.. ALS ik een foto zou plaatsen, moet ik die dan hier plaatsen of in jullie topic met "lekkerste chickies"??

:lol: :lol: :lol:

@helmer opelfan wrote:Dan zou je foto hier eerst gekeurd moeten worden of jij doormag naar topic met lekkerste chickies.

Gekheid natuurlijk. Ik ben ook nog niet heel lang lid op dit forum. Maar volgens mij is er bijna niemand die haar of zijn foto geplaatst heeft

Haha was ook maar een grapje hoor. Was niet van plan een foto te plaatsen.. ;)

@helmer opelfan wrote:Feedback en mededelingen

viewforum.php?f=78

Thanks voor de tip. Ik heb gedaan wat er daar gezegd wordt, nu maar eens kijken of het werkt!

Testing one to three, papa zulu tango. Er is trouwens als ik het goed heb een topic over wie je bent met foto's en al die gedoe daar postte iedereen zijn foto

@usbstick wrote:mijn foto staat ergens in de wehkamp.. oek er maar 1 uit :kewlpics

whahahaha geniaal! :wors

@Kelly, welkom hier en have fun! enne, dan maak ik wel een keer stiekem een foto van je.. :hmmz king:

@Fct_blondi wrote:@usbstick wrote:mijn foto staat ergens in de wehkamp.. oek er maar 1 uit :kewlpics

@Kelly, welkom hier en have fun! enne, dan maak ik wel een keer stiekem een foto van je.. :hmmz king:

haha blondi, jij past wel goed naast mijn wehkamp foto :thumb (net een foto model ;) )

@Fct_blondi wrote:@Kelly, welkom hier en have fun! enne, dan maak ik wel een keer stiekem een foto van je.. :hmmz king:

Hahaha, grapjas ;) Dat gaat je niet lukken stiekem. Maar ik zal straks eens even een foto plaatsen op basis van de verzoekjes hier..

@helmer opelfan wrote:Ik heb niet eens een fatsoenlijke foto van mijzelf :wtf. Ja van een dik jaar oud kan ik zelf niet eens aanzien toen was ik nog 30 kg zwaarder dan nu

Dat betekent dus dat je snel een nieuwe moet maken, want als ik hier op onder andere jouw verzoek een foto plaats, wil ik ook graag weten met wie ik te maken heb! :D

@dion87 wrote:naiss OPC1.. veel plezier ermee, maar dat moet vast wel lukken :P

Thanks, en dat moet lukken inderdaad, als was het leuker geweest als die nog net iets sneller was.. :wub

@helmer opelfan wrote:In deze topic

Het grote "Hoe zie jij eruit" Topic ---- Ook Dames

viewtopic.php?f=40&t=108565

Op pagina welke van de 37? :angel

Nou, na een paar verzoekjes hier de bestuurster van de OPC! (heb er niet zoveel waar ik alleen op sta)

Gek op Duitse auto's!! :D

Foto-67IKPN34-G.jpg

Foto-3JAYCOVX-G.jpg

Foto-RRBYJBPL-G.jpg

@helmer opelfan wrote:haha ja ik vond vandaag deze topic en ik zag dat het al een tijdje stil op was. Dus ik heb het maar even nieuw leven ingeblazen. Ik sta op pagina 37 :thumb

Ik ga meteen kijken!! :D

@usbstick wrote:@Fct_blondi wrote:@usbstick wrote:mijn foto staat ergens in de wehkamp.. oek er maar 1 uit :kewlpics

haha blondi, jij past wel goed naast mijn wehkamp foto :thumb (net een foto model ;) )

hahaha! :jerry regel ff wat voor me dan:p

dus zeg maar.. waar wanner hoe laat@Fct_blondi wrote:@usbstick wrote:@Fct_blondi wrote:@usbstick wrote:mijn foto staat ergens in de wehkamp.. oek er maar 1 uit :kewlpics

hahaha! :jerry regel ff wat voor me dan:p

haha ik wil wel fotoś van je maken hoor.. dan bied ik ze aan bij wehkamp :D dus zeg maar waar wanneer hoe laat haha :D

Terug
Naar boven