• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

ps3 aansluiten op samsung

Nadeel met veel tv's is dat de aansluitingen direct op het moederboord zit. En die is uiterst kwetsbaar. Een aantal keer in en uit pluggen of wat spanning op de kabels kan je HDMI aansluiting om zeep helpen. Nu willen veel HDMI kabels ook wel stuk, vooral bij de connector zelf.

ze komen persoonlijk langs? :wors Dat is zeldzaam, normaal is het van.. stuur hem maar op via de winkel waar je hem gekocht hebt

Gewoon nog een keer goed resetten!

Knopje idd 10 sec ongedrukt houden als hij uitstaat,

gaat aan, piepje, loslaten, als ie dan uit gaat, ff wachten..... en beeld!!! :D

origineel gepost door koekwous

origineel gepost door 2slow

Nadeel met veel tv's is dat de aansluitingen direct op het moederboord zit. En die is uiterst kwetsbaar. Een aantal keer in en uit pluggen of wat spanning op de kabels kan je HDMI aansluiting om zeep helpen. Nu willen veel HDMI kabels ook wel stuk, vooral bij de connector zelf.

lekker dan! Komt er dan toch op neer dat het allemaal pruts is...?

Kan je zo stellen....

Kan wel beter hoor, meerdere (gescheiden) printen (duurdere productie) Dus duurdere toestellen.... en allicht minder plat.

er zijn onder tussen 3 nieuwe tv's heir geweest. samsung nl belde me dat ze het betreffende onderdeel waarvan ze dachten dat het kapot zou zijn (dit wisten ze zonder de tv ook maar gezien te hebben:hmmz) niet aan konden komen en dat ik een nieuwe zou krijgen. de winkel waar de tv gekocht was kwam de nieuwe tv brengen. ik sluit hem aan en wat denk je... een dikke blauwe streep over het beeld... dus ik bellen en ik kreeg binnen 2 weken een nieuwe. aansluiten dat ding doen gvd weer de hdmi ingangen het niet.............. nu is er een monteur van samaung langs weest en die heeft er een compleet nieuw moederbord ingezet en nu werkt hij wel goed. volgens de monteur was het een bekend probleem en is het goed koper om er een nieuw moederbord in te zetten dan het moederbord eruit tehalen op te sturen naar de fabriek, onder tussen een leen toestel bij de klant te zetten. als vervolgens het gerepareerde moederbord weer terug is weer naar de klant gaan en hem weer in de tv te doen. nu was hij binnen 10 min klaar en heeft er gelijk nieuwe software ingezet.

Terug
Naar boven