• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

PU bussen draagarmen E-Kadett??

kaneelschep

Post veel
Hoi daar!

Ik kan alleen maar pu bussen voor de achteras en de stabilisatorasjes vinden en niet voor de voorste draagarmen van een E-kadett.

Zijn die er wel?

Groetjes

bedankt voor alle info mensen!!!! :thumbup

Ik had ze natuurlijk wat eerder gewoon uit nederland moeten laten komen, maar het ging opeens allemaal zo snel met de auto klaar maken dat ik daar geen tijd meer voor had.. en de enige die ik hier kon vinden was een powerlfex dealer die te lang nodig had om ze te krijgen.

Ik zit namelijk in een heeeel klein klein klein dorpje 40 km buiten budapest...

Nah goed. Ik heb nu dus maar de originele nieuwe rubbers laten plaatsen.

iig... De hele auto is weer voorzien van nieuwe ophangrubbers, schokdempers, stuur en fusee kogels en gereviceerde 16v remmen.

Morgen testen..

Groetjes.

Terug
Naar boven