• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

PU bussen Kadett c

origineel gepost door fredje

Als ik nog een serieuze koper kan vinden, dan moet t goedkomen wokkel, dus smeer iedereen die je kent maar n set aan hahahaha :P:P

Zal zelf niet teveel reclame maken, anders krijg ik ook op me klote ivm handel op t opelforum :vertag :D

Maar even serieus, ik ben niet van plan om hier n echte handel van te maken, ik heb toevallig de connectie en wil jullie ervan laten profiteren :thumbup

in wat voor auto rijd je fredje ik woon ook in eindhoven (tongelre) miss. dat ik je wel eens gespot heb :thumbup

gr.arno

Hey Arno, ik rij zelf met een rode c kadett met witte strepen, n zwarte c kadett met bruine kofferklep en motorkap en voor deze winter heb ik n matrode ax met stickers achterop de klep.

Op t moment rij ik rond met een goudkleurige Admiral van n vriendin van me.

Mijn kadettjes:

07082010004.jpg

P6150029.jpg

De admiral waar ik nu tijdelijk mee rondcross:

DSCN2134.jpg

Woon zelf in Woensel, tegen de bosdijk.

Gr Ferdie

Hey Arno, ik rij zelf met een rode c kadett met witte strepen, n zwarte c kadett met bruine kofferklep en motorkap en voor deze winter heb ik n matrode ax met stickers achterop de klep.

Op t moment rij ik rond met een goudkleurige Admiral van n vriendin van me.

Mijn kadettjes:

07082010004.jpg

P6150029.jpg

De admiral waar ik nu tijdelijk mee rondcross:

DSCN2134.jpg

Woon zelf in Woensel, tegen de bosdijk.

Gr Ferdie

origineel gepost door rabbitopc

Als ik nog een serieuze koper kan vinden, dan moet t goedkomen wokkel, dus smeer iedereen die je kent maar n set aan hahahaha :P:P

Zal zelf niet teveel reclame maken, anders krijg ik ook op me klote ivm handel op t opelforum :vertag :D

Maar even serieus, ik ben niet van plan om hier n echte handel van te maken, ik heb toevallig de connectie en wil jullie ervan laten profiteren :thumbup

in wat voor auto rijd je fredje ik woon ook in eindhoven (tongelre) miss. dat ik je wel eens gespot heb :thumbup

gr.arno

kzal de ogen toch eens beter open houden, tongelre is hier om hoek

origineel gepost door rabbitopc

gr.arno

kzal de ogen toch eens beter open houden, tongelre is hier om hoek

Ene Rob heeft jou geloof ik ook al gemaild? Dat is een kennis van mij :thumbup

Die rode is echt dik :wors

Ene Rob heeft jou geloof ik ook al gemaild? Dat is een kennis van mij :thumbup

Die rode is echt dik :wors

die rode heb ik wel vaker gezien ja

die zwarte een paar weken terug ook op de huizingalaan.

op de achtergrond van de zwarte c zie je een blauwe bedrijfshal is dat op het industrie terein in de achtse barier.

mijn bedrijf taurus riooltechniek zit op de industrieweg en wij hebben dezelfde beplating op ons pand zitten.

ik rij zelf niet veel in mijn c kadett meesteal de fiat ducato bus van de zaak :thumbup

ik zal wel een keer toeteren als ik je tegenkom gr. arno :thumbup en ik wil ook zo'n setje pu bussen voor mijn c sedan maar heb eerst ff andere kosten :thumbup

die rode heb ik wel vaker gezien ja

die zwarte een paar weken terug ook op de huizingalaan.

op de achtergrond van de zwarte c zie je een blauwe bedrijfshal is dat op het industrie terein in de achtse barier.

mijn bedrijf taurus riooltechniek zit op de industrieweg en wij hebben dezelfde beplating op ons pand zitten.

ik rij zelf niet veel in mijn c kadett meesteal de fiat ducato bus van de zaak :thumbup

ik zal wel een keer toeteren als ik je tegenkom gr. arno :thumbup en ik wil ook zo'n setje pu bussen voor mijn c sedan maar heb eerst ff andere kosten :thumbup

Op de huizingalaan zou zomaar kunnen aangezien ik daar werk :thumbup

De hal op de achtergrond is in Helmond, daar hebben we n sleutelhok met n paar man.

Industrieterrein achste barrier knor ik regelmatig overheen met proefrijden of als ik naar All tyre moet ofzo, zal t eens ind e gaten houden.

@16vkadettc, idd ik verdien er niet veel aan, hoeft ook niet, als t mij maar niks kost hahhaha.

Op de huizingalaan zou zomaar kunnen aangezien ik daar werk :thumbup

De hal op de achtergrond is in Helmond, daar hebben we n sleutelhok met n paar man.

Industrieterrein achste barrier knor ik regelmatig overheen met proefrijden of als ik naar All tyre moet ofzo, zal t eens ind e gaten houden.

@16vkadettc, idd ik verdien er niet veel aan, hoeft ook niet, als t mij maar niks kost hahhaha.

hallo, ik wil graag een set voor mijn manta bestellen, maar kan ik met deze set m'n complete onderstel vernieuwen?

hallo, ik wil graag een set voor mijn manta bestellen, maar kan ik met deze set m'n complete onderstel vernieuwen?

Hoi Paul,

Voor de Manta B (manta a helaas niet leverbaar)kan ik de volgende bussen regelen (complete set)

FRONT.

lower arm , inner bushes

upper arm , front and rear bushes

subframe to body mount bushes

anti-roll bar drop link bushes

anti-roll bar D bushes

REAR

panhard rod bushes

anti-roll bar D bushes

trailing arm front bushes

trailing arm rear bushes

Gr Ferdie

Hoi Paul,

Voor de Manta B (manta a helaas niet leverbaar)kan ik de volgende bussen regelen (complete set)

FRONT.

lower arm , inner bushes

upper arm , front and rear bushes

subframe to body mount bushes

anti-roll bar drop link bushes

anti-roll bar D bushes

REAR

panhard rod bushes

anti-roll bar D bushes

trailing arm front bushes

trailing arm rear bushes

Gr Ferdie

Zo, weer 3 sets bij elkaar, zal iedereen die besteld heeft van de week ff mailen met de gegevens, dan kan de bestelling de deur uit.

Dus als er nog iemand interesse heeft, mail me dan zsm op fredje8v@live.nl

Gr Ferdie

Zo, weer 3 sets bij elkaar, zal iedereen die besteld heeft van de week ff mailen met de gegevens, dan kan de bestelling de deur uit.

Dus als er nog iemand interesse heeft, mail me dan zsm op fredje8v@live.nl

Gr Ferdie

Terug
Naar boven