• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

PV-60-NT Blauwe Ascona uit Raalte

hahaha das wel grappig van Roy heb ik eens weer een knal gele b manta gekocht

dat is weer een maat van die kennis van me die die blauwe b ascona had :thumb

klein wereldje toch weer

Hallo Roel hier,

Ik zat te Googelen op wat oude kentekens van me, oa PV-60-NT.

Toen kwam ik hier terecht, meteen maar even geregistreerd.

De Ascona Sport met kenteken PV-60-NT is begin jaren '90 ook nog een poosje van mij geweest.

Deze auto was toen wit, orgineel SPORT uitgevoerd.

Ik heb er een maand of 6 in gereden, en op tweede paasdag 1991 helaas in elkaar gereden.

Dat was bij de brug in Geerdijk, 2 andere auto's achterop gehad, de auto was ong een meter korter.

De auto is daarna door Dragt autoschade doorverkocht, ik had intussen al een andere gekocht.

Ik heb 'm daarna wel eens in omgeving Hessenweg in Ommen zien staan, de auto was toen nog wit.

Ik heb helaas geen foto's.

gr. Roel

Zie ik daar ineens de naam van mijn vorige werkgever voorbij komen hahaha. Ik heb bijna 9 jaar gewerkt bij Dragt Autoschade en Ruitbreuk in Kloosterhaar, ben er inmiddel ook al weer dik 9 jaar weg maar goed. Ik kan mijn nog wel een witte Sport voor de geest halen die wij toen wel eens hebben bijgewerkt zo half in de 90er jaren. Of dat deze was durf ik niet met zekerheid te zeggen.

Hallo Roel hier,

Ik zat te Googelen op wat oude kentekens van me, oa PV-60-NT.

Toen kwam ik hier terecht, meteen maar even geregistreerd.

De Ascona Sport met kenteken PV-60-NT is begin jaren '90 ook nog een poosje van mij geweest.

Deze auto was toen wit, orgineel SPORT uitgevoerd.

Ik heb er een maand of 6 in gereden, en op tweede paasdag 1991 helaas in elkaar gereden.

Dat was bij de brug in Geerdijk, 2 andere auto's achterop gehad, de auto was ong een meter korter.

De auto is daarna door Dragt autoschade doorverkocht, ik had intussen al een andere gekocht.

Ik heb 'm daarna wel eens in omgeving Hessenweg in Ommen zien staan, de auto was toen nog wit.

Ik heb helaas geen foto's.

gr. Roel

Oh, dan weet ik wel wie ik voor me heb, B.H. uit W'haar!

Dat was inderdaad in de tijd dat jij daar werkte, volgens mij heeft jouw toenmalige collega uit den Ham die Ascona toen gekocht.

Ik heb toen een gele D-Kadett SR gekocht.

gr. Roel

Zie ik daar ineens de naam van mijn vorige werkgever voorbij komen hahaha. Ik heb bijna 9 jaar gewerkt bij Dragt Autoschade en Ruitbreuk in Kloosterhaar, ben er inmiddel ook al weer dik 9 jaar weg maar goed. Ik kan mijn nog wel een witte Sport voor de geest halen die wij toen wel eens hebben bijgewerkt zo half in de 90er jaren. Of dat deze was durf ik niet met zekerheid te zeggen.

Oh, dan weet ik wel wie ik voor me heb, B.H. uit W'haar!

Dat was inderdaad in de tijd dat jij daar werkte, volgens mij heeft jouw toenmalige collega uit den Ham die Ascona toen gekocht.

gr. Roel

@al bundy wrote:Oh, dan weet ik wel wie ik voor me heb, B.H. uit W'haar!

gr. Roel

Klopt, Alfred Gerrits die nu een eigen Motorsportzaak heeft in Den Ham was toen helemaal leip van snelle Opels inderdaad. Ik ben Bert H uit Westerhaar inderdaad. Of Alfred die Ascona toen gekocht heeft kan ik mij niet meer herinneren. Gele D Kadett doen ook nog wel belletjes rinkelen bij mij hahaha. Ik heb zelf een witte D Kadette SR gehad maar dat was in 1985 dus vele jaren eerder. Grappig allemaal hhaha.

@al bundy wrote:Oh, dan weet ik wel wie ik voor me heb, B.H. uit W'haar!

gr. Roel

Klopt, Alfred Gerrits die nu een eigen Motorsportzaak heeft in Den Ham was toen helemaal leip van snelle Opels inderdaad. Ik ben Bert H uit Westerhaar inderdaad. Of Alfred die Ascona toen gekocht heeft kan ik mij niet meer herinneren. Gele D Kadett doen ook nog wel belletjes rinkelen bij mij hahaha. Ik heb zelf een witte D Kadette SR gehad maar dat was in 1985 dus vele jaren eerder. Grappig allemaal hhaha.

Terug
Naar boven