• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

PVV wil regeling oude auto's terug

ik stem nooit meer !!!....... ik ben 1x in stemmen geweest en wat was daar het gevolg op, ze schieten hem nog dood ook.

ik vertrouw die debielen niet meer in den haag, voor de verkiezingen doen ze er alles aan om maar zieltjes te winnen en ze belofen ons vanalles, en als ze de stemmen binnen hebben gaan ze jaren zeuren en praten en ze krijgen niks voor elkaar.......

dat mos ik ff kwijt :jerry

ik stem nooit meer !!!....... ik ben 1x in stemmen geweest en wat was daar het gevolg op, ze schieten hem nog dood ook.

ik vertrouw die debielen niet meer in den haag, voor de verkiezingen doen ze er alles aan om maar zieltjes te winnen en ze belofen ons vanalles, en als ze de stemmen binnen hebben gaan ze jaren zeuren en praten en ze krijgen niks voor elkaar.......

dat mos ik ff kwijt :jerry

ja maar pimmetje wou ook geen beveiliging :P

geert schieten ze niet zo snel denk ik dus stem maar lekker pvv haha

@sebastiaankadettcabriogsi wrote:@opelkadetje wrote:daarom heb ik dus pvv gestemd :jerry

jij weet hoe ik denk over die ppv paupers voor de vrijheid.

maar als ik dit had geweten hadden wij heel wat minder hoeven discussiëren man!

ik ben zeker hiervoor! :wors :wors

dit is 1 van de redenen dat ik me cabrio nu te koop heb, hahi en nu miss toch weer niet...

http://www.rtl.nl/xl/#/u/480ecdb2-1587-3a5f-b0af-e20cac2682c6/" onclick="window.open(this.href);return false;

lol discussie is altijd leuk... alles heeft voor en tegens;)

ja maar pimmetje wou ook geen beveiliging :P

geert schieten ze niet zo snel denk ik dus stem maar lekker pvv haha

Ik lees nu net de stemmingsuitslagen en de motie is volgens mij "aangehouden".

Dan stemmen ze er later pas over ofzo?

@sebastiaankadettcabriogsi wrote:@opelkadetje wrote:daarom heb ik dus pvv gestemd :jerry

jij weet hoe ik denk over die ppv paupers voor de vrijheid.

maar als ik dit had geweten hadden wij heel wat minder hoeven discussiëren man!

ik ben zeker hiervoor! :wors :wors

dit is 1 van de redenen dat ik me cabrio nu te koop heb, hahi en nu miss toch weer niet...

http://www.rtl.nl/xl/#/u/480ecdb2-1587-3a5f-b0af-e20cac2682c6/" onclick="window.open(this.href);return false;

lol discussie is altijd leuk... alles heeft voor en tegens;)

Ik lees nu net de stemmingsuitslagen en de motie is volgens mij "aangehouden".

Dan stemmen ze er later pas over ofzo?

maaruhh.. k bergijp die regel nog niet helemaal goed.

is dat dan dat de autos van 86 weer belasting vrij worden?

of dat alle autos die 25 jaar oud zijn weer belasting vrij zijn..

dus met andere woorden, mijn astra uit 95 kan ook nog belasting vrij worden?

maaruhh.. k bergijp die regel nog niet helemaal goed.

is dat dan dat de autos van 86 weer belasting vrij worden?

of dat alle autos die 25 jaar oud zijn weer belasting vrij zijn..

dus met andere woorden, mijn astra uit 95 kan ook nog belasting vrij worden?

Auto's van van 86 zijn (of worden) nog belastingvrij. De huidige regel zegt echter dat auto's van 1987 en later niet meer belastingvrij worden. De PVV wil dit dus weer terugdraaien. Dat zou betekenen dat jou astra uit 95 ook belastingvrij kan worden

ik hoop dat ze het er door krijgen, al lijkt het mij aan de ene kant wel raar omdat ze steeds zo over het milieu bezig zijn.

waneer ze deze regel er door gooien koopt geen 1 normale burger meer een nieuwe auto lijkt mij, dat is dan weer slecht voor het milieu, en de staatskas mist dan weer veel geld omdat iedereen belasting vrij wil rijden.

dus ik ben bang dat dit woorden zijn die niet waargemaakt zullen worden.

ook al zou het er door krijgen is dat denk ik voor korte duur, mocht het wel blijven dan zal de benzine wel weer dramatish duurder worden om dan toch de staatskas te spekken.

dus vul je eigenlijk het ene gat met de andere, hoe of wat er uit zal komen weet ik niet, maar ik weet vrijwel zeker dat ze dat geld dan op een andere manier wel zien terug te verdienen, waardoor het belasting vrije rijden minder aantrekkelijk word dan dat het geweest is.

Auto's van van 86 zijn (of worden) nog belastingvrij. De huidige regel zegt echter dat auto's van 1987 en later niet meer belastingvrij worden. De PVV wil dit dus weer terugdraaien. Dat zou betekenen dat jou astra uit 95 ook belastingvrij kan worden

Terug
Naar boven