• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

PVV wil regeling oude auto's terug

Jah import geld niet alleen voor de auto's maar ook voor de berijders...het is net of al die marokanen hun taxi's meenemen.

zo heb ik ook weer gehoord dat vanaf 1-1-2012 alle wagens die ouder dan 25 jaar zijn na verkoop weer wegenbelasting moeten betalen.

ik hoop het toch niet want dan moet ik dit jaar nog kijken voor een of twee extra wagens die vrijstelling hebben

zo heb ik ook weer gehoord dat vanaf 1-1-2012 alle wagens die ouder dan 25 jaar zijn na verkoop weer wegenbelasting moeten betalen.

ik hoop het toch niet want dan moet ik dit jaar nog kijken voor een of twee extra wagens die vrijstelling hebben

dat verhaal gaat dus al ongeveer het hele jaar rond, hoop niet dat het door gaat maar ja, ze hebben het er inmiddels al zolang over dat ze er wat aan willen doen, tot nu toe nog niks.

ook ik heb wel belang bij een wb vrije auto er bij, zal dan een golfje worden denk ik, maar die dingen zijn haast niet et betalen haha.

dat verhaal gaat dus al ongeveer het hele jaar rond, hoop niet dat het door gaat maar ja, ze hebben het er inmiddels al zolang over dat ze er wat aan willen doen, tot nu toe nog niks.

ook ik heb wel belang bij een wb vrije auto er bij, zal dan een golfje worden denk ik, maar die dingen zijn haast niet et betalen haha.

Als we nog benzine hebben...komt nog dat je (net zoiets zoals in Duitsland al is) bepaalde gebieden niet meer in mag met je niet vervuilende auto :( Ze zijn al begonnen met vrachtwagens zonder roetfilter.

Als we nog benzine hebben...komt nog dat je (net zoiets zoals in Duitsland al is) bepaalde gebieden niet meer in mag met je niet vervuilende auto :( Ze zijn al begonnen met vrachtwagens zonder roetfilter.

@RISL wrote:Ja, of hebben we in onze tuin planten staan waar we ethanol uit kunnen halen :jerry

uit de planten van de tuin haal ik hele andere brandstof :D

stap tegen die tijd wel over op de bio diesel

ververs ik mn frituur ook eens wat vaker :jerry

@RISL wrote:Ja, of hebben we in onze tuin planten staan waar we ethanol uit kunnen halen :jerry

uit de planten van de tuin haal ik hele andere brandstof :D

stap tegen die tijd wel over op de bio diesel

ververs ik mn frituur ook eens wat vaker :jerry

@Astraman wrote:Als we nog benzine hebben...komt nog dat je (net zoiets zoals in Duitsland al is) bepaalde gebieden niet meer in mag met je niet vervuilende auto :( Ze zijn al begonnen met vrachtwagens zonder roetfilter.

Ja dat is ook zo'n enorme onzin. Als mijn auto exact hetzelfde was als nu maar dan 2 jaar ouder had ik overal naartoe gekund, maar nu mag dat niet. Hypocriete zooi.

Terug
Naar boven