• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

"echte" i200 te koop gespot

Rob-Epe

Post vaak
http://www.ebay.nl/itm/OPEL-MANTA-i-200-ORIGINAL-FAHRZEUG-IM-SUPERZUSTAND-64000KM-/330719723620?pt=Automobile&hash=item4d006e8064

4a7601a466e73b1cec1997d9ae694b49d.jpg

43468d719acc605cc3b24db0786610001.jpg

2ec07efe34d60e807c26e8b1ed23882e1.jpg

Hoe zie je nu of het om een originele i200 gaat en niet om een replica?

Wel jammer van het 'tweetje' op de kentekenplaat....Nederlandse kentekenplaten zijn al ongelofelijk lelijk, maar al helemaal als je kenteken eens gestolen bent of je bent je kentekenpapieren eens kwijt geweest en je krijgt zo'n extra cijfertje.

@RISL wrote:Hoe zie je nu of het om een originele i200 gaat en niet om een replica?

Wel jammer van het 'tweetje' op de kentekenplaat....Nederlandse kentekenplaten zijn al ongelofelijk lelijk, maar al helemaal als je kenteken eens gestolen bent of je bent je kentekenpapieren eens kwijt geweest en je krijgt zo'n extra cijfertje.

100% zekerheid heb je natuurlijk nooit; maar gezien de beschrijving van ebay mag je hier toch wel vanuit gaan...

En duplicaatcodes zijn crap ja... :thumbdown

Ik snap die drama om die duplicaatcodes niet helemaal, voor wat betreft het uiterlijk van de plaat. Ooit wel eens een mooie kentekenplaat gezien? 't is toch allemaal niks...

Is dit niet de oude van I200 op 't forum hier?

Mwa, ik vind de oude Nederlandse platen zeker niet lelijk, en de nieuwe Belgische of Monegaskische platen zijn ook mooi klein en neutraal van kleur. Maar goed, we dwalen af.

Ik vind het weinig geld voor een originele i200 (of wijken prijzen van een i200 zoveel af van een i400?).

dit is weer de beruchte handelaar die nederland leegroofd van zijn mooie manta's en er dik geld in duitsland aan probeert te verdienen.

@js 400 wrote:dit is weer de beruchte handelaar die nederland leegroofd van zijn mooie manta's en er dik geld in duitsland aan probeert te verdienen.

Handel is handel, en het staat een ieder vrij om het zelfde te doen. ;)

:jerry :jerry :thumb

@js 400 wrote:dit is weer de beruchte handelaar die nederland leegroofd van zijn mooie manta's en er dik geld in duitsland aan probeert te verdienen.

Tja, leegroven wil ik 't nu ook niet noemen denk ik. Ik neem aan dat de handelaar de prijs heeft betaald die de verkoper ervoor wilde vangen, en helaas is er geen liefhebber voor gekomen die dat geld wilde geven. Wel jammer dat zo'n auto naar 't buitenland zou gaan, maar ja, weinig aan te doen.

@jethro wrote:@js 400 wrote:dit is weer de beruchte handelaar die nederland leegroofd van zijn mooie manta's en er dik geld in duitsland aan probeert te verdienen.

Handel is handel, en het staat een ieder vrij om het zelfde te doen. ;)

:jerry :jerry :thumb

het gaat er om dat dit geen liefhebbers is,maar gewoon een handelaar.

ik hoop dat hij er lekker mee blijft zitten :D :D :D

Dat hoop ik niet. Dan staat zo'n wagen maar te verstoffen in een loods en gaattie uiteindelijk voor een zacht prijsje naar een halve gare die 'm aftrapt en uiteindelijk om een boom vouwt...

Zaten er origineel in een I200 geen ronde koplampen?

Mooie wagen :wub hoop dat hij bij een liefhebber terecht komt.

Nou, daarom twijfelde ik dus, want ik dacht ook dat de i200 altijd dubbele ronde koplampen had....

Geen idee of het een echte is... daarom ook tussen " "-jes gezet.

Handelaar of niet... het is een ingevoerde, dus misschien gaat die weer naar huis.

Wat ik wel vreemd vind is de schuine 200 over de Rothmans -plaat.... :hmmz

2ec07efe34d60e807c26e8b1ed23882e1.jpg

@RISL wrote:Mwa, ik vind de oude Nederlandse platen zeker niet lelijk, en de nieuwe Belgische of Monegaskische platen zijn ook mooi klein en neutraal van kleur. Maar goed, we dwalen af.

Ik vind het weinig geld voor een originele i200 (of wijken prijzen van een i200 zoveel af van een i400?).

Ik vind het belachelijk veel geld!

i200 is niet te vergelijken met een i400!

Marktwaarde i200 kan misschien iets hoger liggen dan een normale GSI (exclusiv) maar daar is het ook mee gezegt :agent

@ICEQUEEN_Manta_Logan wrote:@RISL wrote:Mwa, ik vind de oude Nederlandse platen zeker niet lelijk, en de nieuwe Belgische of Monegaskische platen zijn ook mooi klein en neutraal van kleur. Maar goed, we dwalen af.

Ik vind het belachelijk veel geld!

i200 is niet te vergelijken met een i400!

Marktwaarde i200 kan misschien iets hoger liggen dan een normale GSI (exclusiv) maar daar is het ook mee gezegt :agent

nouw dat ben ik niet met je eens,een i200 is veel meer waard dan een gewone gsi.

Terug
Naar boven