• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

"motorswapje"

de "je" van motorswapje kan je wel weglaten :shock: maar :wors je pakt het goed aan :thumb ben reuze benieuwd naar het eind resultaat dus dit blijf ik even volgen :jerry

Dus je hebt nu maar helemaal geen kachelbediening meer of hoe ga je het oplossen? Staat hem lang niet gek dat mat zwarte en de nieuwe tankdop ziet er vet uit :thumb Komt de kentekenplaat er nog overheen met een scharnier?

nee,de kentekenplaat wordt op een speciale houder onder de achterbumper geplaatst,moet ik nog bestellen

http://swiftmotorsports.com/index.php?main_page=product_info&products_id=1837" onclick="window.open(this.href);return false;

met filmpje hoe het werkt

de snelheids regelaar v/d kachel wordt verplaatst naar een andere plek en de stand blijft gefixeerd op de vooruit.de ventilator openingen gaan ook dicht,lichtschakelaars worden

ook verplaatst.dashboard wordt net als de buitenkant helemaal strak en clean.

zo,stuur weer in elkaar gezet na bekleden,ziet leuk uit al zeg ik het zelf

Foto-TRWMZZIB-G.jpg

dit was ooit de middelste ventilator opening met waarschuwingslichtknop,deze knop word nog helemaal rood

Foto-Y6Z7FXC6-G.jpg

zo weer ff wat tijd ,dashboard update

Foto-MLJ4FNLC-G.jpg

is nog niet vastgezet om alle bedrading om te leggen voor de verlichting en verwarming

Foto-7AI86KGQ-G.jpg

Foto-NTWZ7TZN-G.jpg

zo en morgen richting folien

Heb dit topic net geleze en ik moet zeggen dat dit er STRAK uitziet! :thumb Dit topic volg ik ;)

Grtz Seth

nou da ziet d'r vet uit zo' :thumb mooi motorswapje........

maar ff vraagje, het je die kunstof delen wel eerst nog kunstof primer behandeld?

anders heb je dikke kans dat de lijm weer los gaat laten ( vooral met de zon erop )

zeg niet dat het altijd zo is maar mijn ervaring zegt eerst primeren.

keep up the good work's :thumb

groente johan

het kunststof had ik eerst gespoten,matzwart zoals de auto maar dat vond ik toch niet het ware,dus maar bekleden.

ik heb bij mijn stoffeerder lijm gehaald die hij zelf ook gebruikt,alles nog maar eens goed ontvet.

stof en onderdeel beide goed ingesmeerd,wat laten drogen en bekleed en volgens de stoffeerder moest dat voldoende

zijn zo deed hij het ook.

dus op hoop van zege.

morgen is de calibra terug van de folieman.ben benieuwd

foto's volgen uiteraard zo snel mogelijk

ahaa, dan zal het zeker wel goed komen, goede onder grond is wel belangrijk.

helemaal met lijm van een stoffeerder, die doet al wonderen :thumb

ben benieuwd naar de :kewlpics

groeten

Mooi project!

Alleen die "race sturen" ben ik niet zo'n fan van.

Maar ieder z'n meug toch? Ook ik ga dit volgen.

het is geen racestuur,dit is een budnick,dit is een showstuur afgeleid van de oude ami sturen

hij is terug

Foto-YKFHNNQK-G.jpg

Foto-GGEZ8SNK-G.jpg

Foto-3LYTX4RQ-G.jpg

Foto-CQIZWGSE-G.jpg

Foto-GPQAK7FQ-G.jpg

Foto-QOKPR4QW-G.jpg

Foto-IQC4H7J3-G.jpg

Foto-DVETRCFT-G.jpg

Foto-TN7NAXC7-G.jpg

zo weer thuis en gefoliet je ziet het alleen slecht op foto

Wrap je alles zelf met die carbon-folie? Ga ik binnenkort ook eens proberen ;) Heb de mijne gespoten maar door dagelijks gebruik is er al slijtage aan :( Volgens mij gaan de deurgrepen het meest lastige zijn... Heb je daar tips voor?

Grtz Seth

o god heb ik echt niet zelf gefolied,daar heb ik geen geduld of tijd voor.heb ik bij jean paul van windowtinten.nl laten doen,is een supergast en heel goed in folien en niet duur.

vind ik dan.

Terug
Naar boven