• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

"Welterusten schat"

wfvdijk

Post weinig
Vandaag de Manta naar de winterstalling gebracht :cry , ze mag de komende maanden bijkomen het eerste jaar bij haar nieuwe baasje. In februari hoop ik haar weer tot leven te wekken.

Komende maanden ga ik lekker nadenken wat er volgend jaar allemaal gaat/moet gebeuren. Ik heb wel gemerkt dat roest een sluipmoordenaar is; je schrikt als je foto's van februari vergelijkt met die van oktober. Gelukkig nog niet erg dramatisch :???:

Zijn er al meerdere Manta's in winterslaap? Als ik naar het onderdeel "grote manta gespot" topic kijk wordt het al rustiger op de weg ... :hmmz

Ik moet nog een geschikte plek vinden, maar ik ga 'm sowieso stallen. En dan over een tijdje de motor eruit en wat werk verrichten.

Ik moet nog een geschikte plek vinden, maar ik ga 'm sowieso stallen. En dan over een tijdje de motor eruit en wat werk verrichten.

mijn beide mantas gaan volgende week zaterdag de stalling in

de ene verder met restauratie en de andere deels opknappen ivm de schade van laatst

mijn beide mantas gaan volgende week zaterdag de stalling in

de ene verder met restauratie en de andere deels opknappen ivm de schade van laatst

als alles mee zit gaat hier de rode eind volgende week ook in de stalling

eerst effe rusten en dan moet daar ook nog nieuwe kabel boom in

eerst maar effe stalling opruimen zodat er 1 bij kan

als alles mee zit gaat hier de rode eind volgende week ook in de stalling

eerst effe rusten en dan moet daar ook nog nieuwe kabel boom in

eerst maar effe stalling opruimen zodat er 1 bij kan

De mijne staat altijd lekker warm in de garage,

De 2 andere van me pa ook, helaas staat er eentje buiten maar die kan er tegen want is niet ze 1e keer gelukkig!

De mijne staat altijd lekker warm in de garage,

De 2 andere van me pa ook, helaas staat er eentje buiten maar die kan er tegen want is niet ze 1e keer gelukkig!

De "Zondagse Manta" staat eigenlijk gans het jaar in z'n "winterstalling". Het verschil is dat ik hém in de winter op z'n assen zet.

De luchtdroger staat gans het jaar aan. Morgen is het een mooie dag, dus ik zal er nog wel een ritje mee maken. Nog efkes genieten.

De GSI zal binnenkort zijn zijn wintersloffen krijgen, niet dat ik er veel met rij, maar het is wel echt een verschil. In december gaan

we steeds mé de GSI naar Duitsland en daar is't wel nodig.

De "Zondagse Manta" staat eigenlijk gans het jaar in z'n "winterstalling". Het verschil is dat ik hém in de winter op z'n assen zet.

De luchtdroger staat gans het jaar aan. Morgen is het een mooie dag, dus ik zal er nog wel een ritje mee maken. Nog efkes genieten.

De GSI zal binnenkort zijn zijn wintersloffen krijgen, niet dat ik er veel met rij, maar het is wel echt een verschil. In december gaan

we steeds mé de GSI naar Duitsland en daar is't wel nodig.

de a manta staat ook alweer in de stalling en wordt niet eerder dan maart april mee gereden

onze gsi zijn we druk bezig met de opbouw dus blijft ook lekker binnen

de rest wordt gewoon mee gereden

de a manta staat ook alweer in de stalling en wordt niet eerder dan maart april mee gereden

onze gsi zijn we druk bezig met de opbouw dus blijft ook lekker binnen

de rest wordt gewoon mee gereden

de mijne is er het hele jaar niet uit geweest. :jerry

rij nu met de rekord lekkere bak. mooier als de gts al zeg ik het zelf. :jerry

de mijne is er het hele jaar niet uit geweest. :jerry

rij nu met de rekord lekkere bak. mooier als de gts al zeg ik het zelf. :jerry

de a manta staat nood gedwongen in het hok helaas.

en komt er in onderdelen uit.

voor de b en verkoop :cry

en de b manta staat buiten met storing.

als dat weer klaar is moet hij me naar mijn werk brengen het hele jaar door.

de a manta staat nood gedwongen in het hok helaas.

en komt er in onderdelen uit.

voor de b en verkoop :cry

en de b manta staat buiten met storing.

als dat weer klaar is moet hij me naar mijn werk brengen het hele jaar door.

Terug
Naar boven