• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

"Welterusten schat"

Nog even niet, hoop hem dit jaar op 100.000 te krijgen :D Moet ik nog 700km voor rijden en dan is de Manta weer nieuw. Toch?

Maar als ik de eerste pekel ruik, dan komt ie zijn box niet meer uit.

Nog even niet, hoop hem dit jaar op 100.000 te krijgen :D Moet ik nog 700km voor rijden en dan is de Manta weer nieuw. Toch?

Maar als ik de eerste pekel ruik, dan komt ie zijn box niet meer uit.

Allerbij achter slot en grendel,al hoewel er nog niet gestrooid is.

Dus een ritje zou best kunnen maar zal wel voorjaar worden.

Alvoor ze weer op de weg verscheinen

Allerbij achter slot en grendel,al hoewel er nog niet gestrooid is.

Dus een ritje zou best kunnen maar zal wel voorjaar worden.

Alvoor ze weer op de weg verscheinen

Winterslaap ??

nee ..daar doet de manta bij mij niet aan ..

In het verleden wel gedaan maar van staan word het ook niet beter , een manta moet RIJDEN ..

gewoon doorrijden en elke week wassen , ook met de vorst ,het is veel te leuk om te rijden in de winter !!!

Gert

Winterslaap ??

nee ..daar doet de manta bij mij niet aan ..

In het verleden wel gedaan maar van staan word het ook niet beter , een manta moet RIJDEN ..

gewoon doorrijden en elke week wassen , ook met de vorst ,het is veel te leuk om te rijden in de winter !!!

Gert

1 staat binnen in vewarmd hok, de ander buiten wachtend op restauratie en de ander blijft mooi rijden op de weg, moet toch weg kunnen met de auto

1 staat binnen in vewarmd hok, de ander buiten wachtend op restauratie en de ander blijft mooi rijden op de weg, moet toch weg kunnen met de auto

Ik heb er zondag niet aan kunnen weerstaan, nog een toertje gedaan met de wagen.

Mooi zonnetje, misschien één van de laatste mooie droge dagen dus rijden maar!

Nu staat hij waarschijnlijk binnen voor langere tijd...

Dus tijd voor de winterprojecten!

Ik heb er zondag niet aan kunnen weerstaan, nog een toertje gedaan met de wagen.

Mooi zonnetje, misschien één van de laatste mooie droge dagen dus rijden maar!

Nu staat hij waarschijnlijk binnen voor langere tijd...

Dus tijd voor de winterprojecten!

mijne staat sinds gister ook op zijn wintervelgjes en in zijn stalling maar zodra het mooi weer is en ik er zeker van ben dat er geen enkel kans is tot regen of aanraking met de pekel komt ie er weer lekker uit op zun winterbanden :) (de winterbanden zijn wel oerlelijk maar het is zo verleidelijk om ermee te rijden) en na de rit weer terug erin :)

mijne staat sinds gister ook op zijn wintervelgjes en in zijn stalling maar zodra het mooi weer is en ik er zeker van ben dat er geen enkel kans is tot regen of aanraking met de pekel komt ie er weer lekker uit op zun winterbanden :) (de winterbanden zijn wel oerlelijk maar het is zo verleidelijk om ermee te rijden) en na de rit weer terug erin :)

Terug
Naar boven