• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

R.I.P. Vectra :(

Ali-GSI

Post weleens wat
Vandaag is het blok van de Vectra helaas helemaal in de soep gedraaid. Aangezien ik toch al bezig was met de auto te verkopen, ga ik er nu ook niks meer aan doen om hem te fixen. Ik wil er gewoon geen kosten meer aan maken. Menig van jullie zal mij dan ook voor gek verklaren, maar ik heb de keus gemaakt de volledige auto nu in onderdelen te verkopen. Dus mocht je wat nodig hebben, trek dan even aan de bel...

Gelukkig heb ik een toffe pa, die nu even als nood mij een auto ter beschikking stelt, tot ik de vectra een beetje uit elkaar heb getrokken en de spullen heb verkocht.

Wat er hierna komt, is nog een raadsel. Ik zit te denken aan of een Audi A4 Cabrio of een Volvo C70 T5 Coupe of Cabrio.

Ik zal de vorderingen hier nog wel even een beetje bijhouden.

Gr. Alex

In memoriam:

IMG_0353.jpg

waarom geen nieuw blok er in? zal zonde zijn dat dit alles op verschillende autos word terug gebouwd, probeer hem dan zonder motor kwijt te raken (al is het dan ook af wachten wat ze er mee doen)

waarom geen nieuw blok er in? zal zonde zijn dat dit alles op verschillende autos word terug gebouwd, probeer hem dan zonder motor kwijt te raken (al is het dan ook af wachten wat ze er mee doen)

Terug
Naar boven