• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

R.I.P. Vectra :(

@GSIFREAK wrote:wat vraag je compleet voor die auto :thumb

kijk ff hier:

http://lowcustoms.nl/forum/viewtopic.php?f=15&t=1298" onclick="window.open(this.href);return false;

Tel al die onderdelen bij elkaar op, dan weet je ongeveer wat er aan waarde aan die auto zit.

Ik ga er zelf niet meer mee aan de gang. Als er iemand komt die me een 8500 euro geeft, mag die de auto zo meenemen...

Wat die er dan mee doet, is zijn ding...

@ de rest, thnx for the support... Maar liep al met idee om hem te verkopen, en dit heeft gewoon de doorslag gegeven om het zo te doen. Ik ga er geen geld meer in stoppen, ben er klaar mee...

Tijd voor wat nieuws...

@GSIFREAK wrote:wat vraag je compleet voor die auto :thumb

kijk ff hier:

http://lowcustoms.nl/forum/viewtopic.php?f=15&t=1298" onclick="window.open(this.href);return false;

Tel al die onderdelen bij elkaar op, dan weet je ongeveer wat er aan waarde aan die auto zit.

Ik ga er zelf niet meer mee aan de gang. Als er iemand komt die me een 8500 euro geeft, mag die de auto zo meenemen...

Wat die er dan mee doet, is zijn ding...

@ de rest, thnx for the support... Maar liep al met idee om hem te verkopen, en dit heeft gewoon de doorslag gegeven om het zo te doen. Ik ga er geen geld meer in stoppen, ben er klaar mee...

Tijd voor wat nieuws...

@sw_reijnders wrote:hey wat shit alex

jammer dattie op deze manier aan zn eind komt!!

het is nog steeds een hele mooie auto!!

Nou, als alles weg is, dan issie niet meer zo mooi :P

(moet een beetje vrolijk blijven, hoe verrot dit ook is ;) )

@sw_reijnders wrote:hey wat shit alex

jammer dattie op deze manier aan zn eind komt!!

het is nog steeds een hele mooie auto!!

Nou, als alles weg is, dan issie niet meer zo mooi :P

(moet een beetje vrolijk blijven, hoe verrot dit ook is ;) )

@soepkiepe wrote:waarom geen nieuw blok er in? zal zonde zijn dat dit alles op verschillende autos word terug gebouwd, probeer hem dan zonder motor kwijt te raken (al is het dan ook af wachten wat ze er mee doen)

Stel, ik verkoop hem door, met kapotte motor krijg je er geen hout voor... Onderdelen los leveren meer op.

En als ik hem compleet verkoop, moet ook nog maar blijken hoe lang die zo blijft als ie was..

@soepkiepe wrote:waarom geen nieuw blok er in? zal zonde zijn dat dit alles op verschillende autos word terug gebouwd, probeer hem dan zonder motor kwijt te raken (al is het dan ook af wachten wat ze er mee doen)

Stel, ik verkoop hem door, met kapotte motor krijg je er geen hout voor... Onderdelen los leveren meer op.

En als ik hem compleet verkoop, moet ook nog maar blijken hoe lang die zo blijft als ie was..

Stel, aan onderdelen hark je 4.000 binnen.. :???:

Of je gooit er voor 500-600 een ander blok in 1.6/1.8

Dan kan je hem denk ik beter verkopen, ofwel voor meer dan 4.000 euro.

Ik snap wel dat je er niets meer aan wil doen.. :( :(

Stel, aan onderdelen hark je 4.000 binnen.. :???:

echt dood zonde van zo'n plaatje van een vectra jammer maar begrijpelijk dat je hem niet meer oplapt maar blijft echt dood zonde dat we deze vec nooit meer zo rond zullen zien rijden sterkte en succes met het vinden van een gelijkwaardige plaatsvervanger

echt dood zonde van zo'n plaatje van een vectra jammer maar begrijpelijk dat je hem niet meer oplapt maar blijft echt dood zonde dat we deze vec nooit meer zo rond zullen zien rijden sterkte en succes met het vinden van een gelijkwaardige plaatsvervanger

@DarkNL08 wrote:Stel, aan onderdelen hark je 4.000 binnen.. :???:

Euh, check ff me topic in die link...

Airride, wielen, audio, spoiler en bumperwerk en rest van custom spul, levert meer op dan 4000 euro hoor ;)

Unieke spullen wil iedereen wel hebben..

@DarkNL08 wrote:Stel, aan onderdelen hark je 4.000 binnen.. :???:

Euh, check ff me topic in die link...

Airride, wielen, audio, spoiler en bumperwerk en rest van custom spul, levert meer op dan 4000 euro hoor ;)

Unieke spullen wil iedereen wel hebben..

@Luc Reinders wrote:In dat geval is een Volvo c70 T5 een goeie keus!

I know... mooie wagens! serieus...

Maar een Audi TT 1,8T staat ook op het lijstje... 180 pk standaard, en dan chippen enzo... Dingen wegen net iets meer dan 1000 kilo...

Zijn echte pocket rockets, en blijven waardevast... Lijkt me ook wel leuk om een tijdje mee rond te knallen :)

@Luc Reinders wrote:In dat geval is een Volvo c70 T5 een goeie keus!

Maar een Audi TT 1,8T staat ook op het lijstje... 180 pk standaard, en dan chippen enzo... Dingen wegen net iets meer dan 1000 kilo...

Zijn echte pocket rockets, en blijven waardevast... Lijkt me ook wel leuk om een tijdje mee rond te knallen :)

@Ali-GSI wrote:@Luc Reinders wrote:In dat geval is een Volvo c70 T5 een goeie keus!

Audi TT is ook leuk ja, maar heeft de 1.8T geen 150pk? Maar goed, weet niet voor welk bedrag je opzoek bent, en porsche boxster is ook het overwegen waard!

@Ali-GSI wrote:@Luc Reinders wrote:In dat geval is een Volvo c70 T5 een goeie keus!

Audi TT is ook leuk ja, maar heeft de 1.8T geen 150pk? Maar goed, weet niet voor welk bedrag je opzoek bent, en porsche boxster is ook het overwegen waard!

@Luc Reinders wrote:@Ali-GSI wrote:@Luc Reinders wrote:In dat geval is een Volvo c70 T5 een goeie keus!

Porsche word hem niet... Heb ik al wel naar gekeken... en de 1.8T heeft 180 pk als goed is.. ;)

Ook al beetje aan het snuffelen naar een Mazda RX8, ook wel vet karretje...

Terug
Naar boven