• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

raam gaat stroef omhoog.

Blijft raar hoor, vaseline die na 2 dagen gaat plakken en een Coupé die vanwege de deurrubbers het raam niet omhoog krijgt.

Bij mij zit er niet zo'n beveiliging op dat het raam niet dicht verder gaat bij een bepaalde weerstand en dan druktie gewoon zo'n gele blaaspijpbuis plat.En dan zou een beetje vaseline ervoor zorgen dat dat raam niet omhoog gaat?

Blijft raar hoor, vaseline die na 2 dagen gaat plakken en een Coupé die vanwege de deurrubbers het raam niet omhoog krijgt.

Bij mij zit er niet zo'n beveiliging op dat het raam niet dicht verder gaat bij een bepaalde weerstand en dan druktie gewoon zo'n gele blaaspijpbuis plat.En dan zou een beetje vaseline ervoor zorgen dat dat raam niet omhoog gaat?

Silicone spray werkt bij mijn Mercedes coupe onder raamstijl ook perfect ;)

Edit.. Ik bedoel natuurlijk zonder :P

Ook voor de electrische antenne trouwens. Die was ook eens goed ingevet denk ik en deed vanaf de helft ook niks meer.

Na flink schoonmaken en inspuiten doet ie het weer als nieuw. Ik gebruik daar geen vetten meer voor. dat droogt alleen maar uit.

Silicone spray werkt bij mijn Mercedes coupe onder raamstijl ook perfect ;)

Edit.. Ik bedoel natuurlijk zonder :P

Ook voor de electrische antenne trouwens. Die was ook eens goed ingevet denk ik en deed vanaf de helft ook niks meer.

Na flink schoonmaken en inspuiten doet ie het weer als nieuw. Ik gebruik daar geen vetten meer voor. dat droogt alleen maar uit.

Die inklembeveiliging zit op alle moderne elektrieke ramen van Opel, net zoals met 1 druk op de knop open en dicht op alle ramen, verlichting in de schakelaars en sluiten van de ramen met de sleutel. : Je hebt elektrische ramen en elektrische ramen op je auto: daar kunnen veel automerken nog wat van leren :vertag

Test van het systeem ooit gedaan met een appel!

Die inklembeveiliging zit op alle moderne elektrieke ramen van Opel, net zoals met 1 druk op de knop open en dicht op alle ramen, verlichting in de schakelaars en sluiten van de ramen met de sleutel. : Je hebt elektrische ramen en elektrische ramen op je auto: daar kunnen veel automerken nog wat van leren :vertag

Test van het systeem ooit gedaan met een appel!

Sluiten van de ramen met de sleutel is inderdaad zo'n beetje vanaf de Vec-C.

Maar de klembeveiliging zit er bij mijn G Coupé niet op, die appel van jou had bij mij netjes doormidden gegaan ;)

Sluiten van de ramen met de sleutel is inderdaad zo'n beetje vanaf de Vec-C.

Maar de klembeveiliging zit er bij mijn G Coupé niet op, die appel van jou had bij mij netjes doormidden gegaan ;)

Bij mij wel ja :P

Ik probeerde het met zo'n PVC-buis, waar je bijv. blaaspijpen van maakt, die knikte mooi....

Bij mij wel ja :P

Ik probeerde het met zo'n PVC-buis, waar je bijv. blaaspijpen van maakt, die knikte mooi....

Ik zat laatst relaxed met mn hand uit het raam bijrijder te zijn bij een vriend van me in zn golf 4.

En die deed effe leuk het raam dicht omdat ie het vond tochten. Zat nog net mn pink tussen.

Dat deed wel pijn maar hij zit er nog aan :P

Het raam bleef wel doorduwen maar had niet de kracht leek het.

Ramen in de Audi van mn pa stoppen dan en gaan juist weer een stukje extra naar beneden.

Mijn mercedes blijft ook gewoon doordouwen. Maar die motortjes zijn 30 jaar oud :D

Verder geen ervaring met electrische ramen van opel..

Ik zat laatst relaxed met mn hand uit het raam bijrijder te zijn bij een vriend van me in zn golf 4.

En die deed effe leuk het raam dicht omdat ie het vond tochten. Zat nog net mn pink tussen.

Dat deed wel pijn maar hij zit er nog aan :P

Het raam bleef wel doorduwen maar had niet de kracht leek het.

Ramen in de Audi van mn pa stoppen dan en gaan juist weer een stukje extra naar beneden.

Mijn mercedes blijft ook gewoon doordouwen. Maar die motortjes zijn 30 jaar oud :D

Verder geen ervaring met electrische ramen van opel..

@RISL wrote:Bij mij wel ja :P

ik heb het laatst nog gedaan met me arm, maar die zit er nog gewoon aan hahaha.

en me raam gaat gewoon terug naar de helft, bij me vorige astra trouwens het zelfde.

@RISL wrote:Bij mij wel ja :P

ik heb het laatst nog gedaan met me arm, maar die zit er nog gewoon aan hahaha.

en me raam gaat gewoon terug naar de helft, bij me vorige astra trouwens het zelfde.

Mijn Coupé wijkt in wel meer dingen af van de andere Coupe's en andere Astra G's, zoals bijv. bedradingskleuren. Kan wel zijn dat dit weer zoiets is wat afwijkt.

Terug
Naar boven