• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

raam pees vraagje

De spuiter heeft bij mij de pezen laten zitten, bij montage en bij demontage. En het is best makkelijk om de pezen erin te doen icm bandenvet.

Zo'n pezentrekker kun je ook maken van een oude schroevendraaier en wat stevig gladdraad. Werkt ideaal.

Zo'n pezentrekker kun je ook maken van een oude schroevendraaier en wat stevig gladdraad. Werkt ideaal.

mooi he, als de meningen zo verdeeld zijn :P

maargoed,

ik ga het vermoedelijk weer op de mijn oude manier doen, of laten doen :D

raam in rubber..... dan het raam met rubber in de auto proppen. en vervolgens de pezen monteren.

mooi he, als de meningen zo verdeeld zijn :P

maargoed,

raam in rubber..... dan het raam met rubber in de auto proppen. en vervolgens de pezen monteren.

[rquote=1881804&tid=143736&author=Ghanz]mooi he, als de meningen zo verdeeld zijn :P

maargoed,

raam in rubber..... dan het raam met rubber in de auto proppen. en vervolgens de pezen monteren.[/rquote]

vandaag net zo'n apparaat besteld, met een rol en verschillende breedtes van beugel :D

[rquote=1881804&tid=143736&author=Ghanz]mooi he, als de meningen zo verdeeld zijn :P

maargoed,

raam in rubber..... dan het raam met rubber in de auto proppen. en vervolgens de pezen monteren.[/rquote]

vandaag net zo'n apparaat besteld, met een rol en verschillende breedtes van beugel :D

gister zelf maar zo`n ding gehaald,

aangezien ik niet wist waar ik het over had, de verkoper maar wat moois laten verkopen,

maar krijg het er niet mee in.

1005m.jpg

gister zelf maar zo`n ding gehaald,

aangezien ik niet wist waar ik het over had, de verkoper maar wat moois laten verkopen,

maar krijg het er niet mee in.

1005m.jpg

Ik heb ook zo'n kut ding gekocht, moet je enkel ander bekkie erbij kopen.

Dan is het nog wel lastig maar lukt het wel.

Ik heb ook zo'n kut ding gekocht, moet je enkel ander bekkie erbij kopen.

Dan is het nog wel lastig maar lukt het wel.

en laat ik dat vorige apparaat nu net nie kunnen vinden arjen.

maar het moet toch echt gaan lukken met huidig kut ding... na hier wat rondgevraagd te hebben :D

maaruh we hebben weer wat nieuws...

t wordt tijd voor stickers :D

dus de black magic maar eens benaderen :D

Terug
Naar boven