• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Raam probleem Opel Senator B 1988

Hallo volks,

Ik heb een probleem met de ramen van mijn Opel. Ik heb in het begin van dit jaar, een Opel Senator B uit 1988 gekocht. Pico Bello in orde op de ramen na. De vorige eigenaar gaf al aan dat na het vervangen van de accu, het hem niet meer is gelukt om de ramen van de passagiers te kunnen openen/sluiten. Ik dacht bij mezelf dat is een eitje, die muts heeft gewoon niet naar de zekeringen gekeken ofzo. Komt vast wel goed. Nu heb ik ook in de handleiding gekeken en is er dus een procedure om deze weer werkend te krijgen na een eventuele stroomonderbreking wat de meeste van jullie wel zullen weten. Dus ramen en deuren dicht, contact aan (stand 2) sluitknop gedurende 5 seconden inhouden... helemaal niks, heb wel nog meer geprobeerd maar het lukt me niet.

Als ik de knopjes indruk van welk raam dan ook, hoor ik wel een reactie in de deuren, maar dat is maar een tikje, meer gebeurt er niet.

Ik hoop dat iemand mij een goed advies kan geven? De raam van de bestuurder werkt wel btw.

Alvast bedankt.

PS mocht ik iets verkeerds hebben gedaan betreft het plaatsen van dit bericht mijn excuses, ben sinds een half uurtje nieuw op deze forum.

Terug
Naar boven