• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Raamfolie Astra F

Beste mensen,

Ik wil graag mijn ramen getint hebben met raamfolie, maar mijn vraag is:

s het slim om het zelf te doen of moet ik het laten doen??

Heb er geen ervaring mee dus weet niet of het simpel is ofwat?!

Nou ik hoor het wel!

Groetjes Wilco

voordeel is dat je bijna alle ramen eruit kunt halen dat vermakelijkt het aanzienlijk al. Weet niet of je het al eens gedaan hebt? En zo niet wat moet je voor resultaat hebben? Super netjes kost veel tijd namelijk.

Groeten Twan

nou super netjes hoeft ook niet, maar wel gewoon dat het er goed uit ziet en niet alsof ik een vuilniszak met tape op me raam heb geplakt:o

maare nee heb dat nog nooit gedaan!

Dit s mijn eerste auto'tje en heb der net een maand!:D dus alles is nog een beetje vreemd voor me!

Gr, wilco

heb het zelf gedaan.. éérst 3keer de achteruit overnieuw, welke nu netjes is op één paar plekjes na (moeten nog flink verwarmt worden met de föhn..

Later heb ik de achterste zijruiten eruit gehaald, en netjes thuis binnen gedaan. Die zijn netjes strak geworden al zeg ik het zelf :P

Maar als je het vantevoren al niet helemaal ziet zitten gewoon laten doen denk ik :)

heb een 3deurs dus de achterste ramen bij de achterbank zou er dan uit moeten, maare zou niet weten hoe ik dat moet doen..:P

denk ook wel dat ik het dan laat doen als ik dit allemaal hoor..maar dan wordt het zo duur denk ik...

heb trouwens een astra F '93 3-deurs dus

Ik heb ook 3 donkere ramen voor je.

2 zijruiten en een achterruit. Ik vindt ze te donker zo, maar ze zaten er al in.

binnenkort ga ik er andere ruiten in zitten met een tintje alleen.

Maar wat ik al zeg. De mijne zijn nu geblindeerd eigenlijk. Niet getint meer.

had ooit een golf 2, drama om het zelf te doen, krijgt vrij snel luchtbellen en strepen en dan denk je ze eruit te trekken komen ze weer terug. was het zo zat dat ik ze er weer af heb getrokken. ik ga het nu professioneel laten doen voordeel hiervan is, hun hebben ervaring dus kost minder tijd dan dat je het zelf doet en het ziet er netter uit plus dat ze professioneel spul gebruiken.

gr frans

ja dat is waar! maar als ik dan die prijzen zie..dan wil ik er wel een dag voor uit trekken:P

voor 3ramen is het gelijk iets van 290/300 euro..

of zijn er ook bedrijven die het goedkoper doen? want waar ik informatie voor heb gevonden was in Oosterhout, das maar 5km van mij vandaan dusja..

gr wilco

Terug
Naar boven