• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Raamsponning

Stender

Woont hier bijna
Goedenavond,

Ik ben met mijn Manta bezig om rondom de sponningen te fixen, deze zijn namelijk slecht. De achterkant is het slechtste, daarom zoek ik voor de achteruit de onderste sponning, van de achterruit naar de achterklep, over de gehele breedte.

Kan iemand mij daaraan helpen? 2e hands maakt niks uit, zolang er maar geen werk aan zit.

Bvd,

jammer heb een tijdje terug nog een sloper gehad waar ik dat deel dus ook van weggegooid heb:( zat zover ik kon herrinneren als een van de weinige stukken geen roest aan:(

zal je altijd zien, heb je et zo lang is er geen gebruik voor, en dan is het weg, dan heb je het nodig:P

ja hier net zo heb er vorige week ook twee naar het oude ijzer gebracht

maar daar heb je nu niets meer aan

misschien liggen ze er nog maar denk het niet

anders ghanz eens vragen heeft nog een complete koets staan

Terug
Naar boven