• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

raar spul op olie dop astra g

wij hebben het zelfde met de astra g 1.6 8v van 2000 maar mijn vrouw rijdt niet meer dan 20 km per dag en alleen in de stad.ik dacht eerst ook dat het de koppakking was

als je carterontluchting dicht zit krijg je die troep er niet meer uit met alleen goed warm rijden.

meneer rijd 30.000 per jaar, dus korte stukjes worden er ook niet heel veel gereden lijkt me?

zojuist gekeken naar de olie dop, weer troep erop. nadat ik hem voor de rit schoon heb gemaakt.

hoe kan ik de carterontluchting schoonmaken/vinden??

wij hebben het zelfde met de astra g 1.6 8v van 2000 maar mijn vrouw rijdt niet meer dan 20 km per dag en alleen in de stad.ik dacht eerst ook dat het de koppakking was

zojuist gekeken naar de olie dop, weer troep erop. nadat ik hem voor de rit schoon heb gemaakt.

[rquote=1831910&tid=139626&author=robert_corsa]zojuist gekeken naar de olie dop, weer troep erop. nadat ik hem voor de rit schoon heb gemaakt.

[/rquote]

Ik denk dat je wat vaker de Afsluitdijk moet rijden dan 1 keer. ik bedoel, rijd vaker eens een lange afstand.

Die drap is niet in 1 keer weg hoor, het zit ook in "kieren en naden" van de motor.

Groet, Rik

[rquote=1831910&tid=139626&author=robert_corsa]zojuist gekeken naar de olie dop, weer troep erop. nadat ik hem voor de rit schoon heb gemaakt.

[/rquote]

Ik denk dat je wat vaker de Afsluitdijk moet rijden dan 1 keer. ik bedoel, rijd vaker eens een lange afstand.

Die drap is niet in 1 keer weg hoor, het zit ook in "kieren en naden" van de motor.

Groet, Rik

Klopt. haha...

i know

oaj, ik doe sludge peilen bij de combo haha...

en nee, verlies geen drup koelvloeistof

[rquote=1832643&tid=139626&author=red-bull]hallo,

jah je bankrekening ook :P

staan best wel vaak te flitsen daar :agent

mvrg Rob[/rquote]

Yupz,afgelopen zomer de motor er eens uitgelaten:cool:.Ze weten je tot in de brievenbus te vinden:jerry

Klopt. haha...

i know

oaj, ik doe sludge peilen bij de combo haha...

en nee, verlies geen drup koelvloeistof

[rquote=1832684&tid=139626&author=Sicco][rquote=1832643&tid=139626&author=red-bull]hallo,

mvrg Rob[/rquote]

Yupz,afgelopen zomer de motor er eens uitgelaten:cool:.Ze weten je tot in de brievenbus te vinden:jerry[/rquote]

verder als de brievenbus ook nog wel als je niet betaald hoor;)

[rquote=1832643&tid=139626&author=red-bull]hallo,

mvrg Rob[/rquote]

Yupz,afgelopen zomer de motor er eens uitgelaten:cool:.Ze weten je tot in de brievenbus te vinden:jerry

Daar is wel een tijdelijke oplossing voor.Gewoon de rekening ,retour afzender.Verkeerd bezorgd erop schrijven,verschaft je ook weer wat extra spaartijd.:P

[rquote=1832684&tid=139626&author=Sicco][rquote=1832643&tid=139626&author=red-bull]hallo,

mvrg Rob[/rquote]

Yupz,afgelopen zomer de motor er eens uitgelaten:cool:.Ze weten je tot in de brievenbus te vinden:jerry[/rquote]

verder als de brievenbus ook nog wel als je niet betaald hoor;)

Terug
Naar boven