• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Race wars 2010

heb ook tegen die persoon gepraat hij zij tegen mij dat zijn kadett 180pk origineel had gewoon omwille dat er een coscoats cullas op lag en dat hij ng een turbo had ook die met originele turbo en zuigers 400pk draaiede ...

origineel gepost door pastry

er waren twee kerels.. eentje zag er uit als een piraat en reed een blauw geblokte kadett, zijn maat (die met praatjes) had volgens mij een zwarte dett, een iets wat dikkere kerel. Hij zei ow.. 173 dan moet ik je wel kunnen hebben, ik zei... zet hem er maar naast. En bij de tweede versnelling zag ik hem al in mijn achteruitkijk spiegel. Hij was niet onaardig ofzo hoor... zeker niet nadat ik zijn ass had gewooped. :angel (sorry ik kon het niet laten)

Er waren btw ook twee dett-jes daar in sublieme staat helemaal orgineel zover mijn kadett kennis gaat. Orginele GSI's... :wors:

zal ludo geweest zijn denk ik aan je uitleg te horen

ist deze?

PIC_0260.jpg

dat is de ludo ja en die andere was een maat van mij zijn auto heeft rond de300 PK . het was trouwens de eerste keer voor hem dat hij mee deed met sprinten .hij had daarvoor nog maar twee keer met de kadett rond de kerk gereden

Er waren btw ook twee dett-jes daar in sublieme staat helemaal orgineel zover mijn kadett kennis gaat. Orginele GSI's... :wors: [/quote]

dan zal er eentje van mij zijn geweest :cool:

Terug
Naar boven