• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Racing Exotic:

Rbin

Post weleens wat
Als iemand es een x niets te doen heeft, zou hij/zij dan misschien voor me een photoshop kunnen maken van een mooie wagen (Maakt niet uit welke auto, als het maar zo'n ontbetaalbaar ding en heel veel klasse uitstraalt zoiets :P, maar als je wat zelf weet: ik ben benieuwd ^^)

Als het kan, een beetje tunen hier en daar en eruit laten zien alsof de auto rijdt maar dan ook hard rijd met van die vervagende lichten (zie link)

Ik wil zo'n plaatje namelijk gebruiken voor ons bedrijf :)

Als het kan/mogelijk is, dan heel graag ^^

Staat zoiets niet op Google?

Lamborghini-Gallardo_LP560-4_2009_photo_01.jpg

Ja, maar die zijn zo standaard en saai xD Ik vraag het juist aan jullie, de pro-shoppers, die prachtig werk leveren :D:P

Wooow, kijk dit soort dingen zoek ik :wors:wors

Harstikke bedankt, maat!! Ik heb het aan de ''directeur'' (m'n vader; 't is ons familiebedrijf) voorgelegd en hij vind t een goed idee ^^

Mocht je nog zin/tijd hebben (dit geldt ook voor andere, miss een contest'je maken :P:P) om er nog 1 te maken, heeel graag :D:D Ik waardeer dit echt, harstikke bedankt ^^!!!

@ B4R7: Bedankt voor de moeite iig :D!!

Ja zat eigenlijk zelf ook te denken, familiebedrijf met dure bakken misschien maffia :agent

:D

Ik weet ook niet in hoeverre je de afbeeldingen wilt gebruiken, je zit natuurlijk wel met copyright/auteursrechten. Ik heb deze plaatsjes gewoon ergen van internet af geript.

Weer zo'n prachtige ^^ :D:D:kewlpics

Ja, ik dacht ook al aan die auteursrechten xD

Het is voor ons parfumhuis,, we hebben een fles die heet 200MPH; piccie hieronder:

d2c0f75998f6a6c5a65261aa6cbfa54f.jpg

Zoals je miss al ziet, hij is in de vorm van een versnellingspook :P

( http://www.rheds-parfums.nl )

Btw, als 't kan zou je dan die fles in 1 vande plaatjes kunnen verwerken ^^?

Niet met dat plaatje hierboven, dat wordt volgens mij niet zo mooi.

Hoe had je het precies voor je gezien, die fles met een auto erachter vandaan ofzo?

Ja zoiets, ik had eerst in gedachte om een plaatje van een pook te schieten en dat flesje als pook daar shoppen maar ik weet niet hoe dat wordt.. Toen kwam ik op 't idee om zo'n snelle wagen naast het flesje,, net als bij die Aston Martin: auto rechts en flesje links zoiets :P

Tof parfum flesje! Als de parfum naar verbrand rubber en benzine ruikt is het helemaal perfect ;) Maar het idee om het parfumflesje naast die Aston te plaatsen is tof maar dan moet er idd wel een andere foto komen.

Haha, nouwjaa hij ruikt eerst naar bosgeur, bergamot en grapefruit. Daarna naar jasmijn, geranium en marine en aan het eind van de dag ruik je patchoulie, musk en cederhout :P:P wat reclame xD: 100 ml voor een 50'je,, in Dubai is deze zeer ''hot'' xD

Als je er wat van kunt maken, tenminste met die Aston :P jaa die auteursrechten zijn balen :/

Terug
Naar boven