mijn radiateur was lek, dus even vervangen. Maar als ik nu de snelweg op ga dan loopt ie boven de 90km/u meteen door naar het rode deel, ga ik langzamer dan gaat de meter weer naar het midden. Ik heb het uitvoering bestudeerd, en de afgaande slang naar de onderkant van de radiateur wordt niet warm. Nu lijkt me dat logisch, want die wordt als ik me niet vergis pas warm als de thermostaat open gaat. Maar nu de hamvraag: waarom gaat opeens de thermostaat niet meer open? Tevens geconstateerd dat de korte slang die van de pomp naar het thermostaathuis gaat vacuum trekt als er wat meer toeren gemaakt worden.
Het zal wel iets met ontluchten te maken hebben (wat ik natuurlijk uitvoerig geprobeerd heb) maar ik snap gewoon niet waarom de thermostaat niet open gaat. Voor de radiateur wissel weerkte alles nog. Ik sleutel al jaren, maar dit is tot op heden onverklaarbaar voor me :wtf:wtf
Het zal wel iets met ontluchten te maken hebben (wat ik natuurlijk uitvoerig geprobeerd heb) maar ik snap gewoon niet waarom de thermostaat niet open gaat. Voor de radiateur wissel weerkte alles nog. Ik sleutel al jaren, maar dit is tot op heden onverklaarbaar voor me :wtf:wtf