• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

radiator lek als een mandje

gewoon effe s'avonds het radiateurtje eruit tillen, iemand een radiateurtje laten halen, dan rijdt ie overmogen weer.

Willem

teurtje vervangen:

slangen los, stekkers los, evt koelvin los (2 boutjes bovenzijde), radiaeursteunen los, en tillen maar.

Willem

teurtje vervangen:

slangen los, stekkers los, evt koelvin los (2 boutjes bovenzijde), radiaeursteunen los, en tillen maar.

Willem

je hebt gelijk wim, dat was mijn laatste plan ook al. mijn pa haalt er morgen 1 en die hang ik er wel in dan. mijn grootste probleem was alleen dat ik zelf geen tijd had om er een te halen. als me pa dat voor me doet is het hele probleem morgen avond al opgelost.

en erwin, je weet nog niet half hoe handig vrouwen kunnen zijn, ik kan je 3 autoklusjes als voorbeeld geven die ik in mijn 1tje gedaan heb die ik de meeste van dit forum echt niet alleen zie doen;

-bandstoftank van een golf vervangen

-achterbrug van een golf vervangen

-de totale dasboard van een xantia eruit gehaald en er weer in gezet

je hebt gelijk wim, dat was mijn laatste plan ook al. mijn pa haalt er morgen 1 en die hang ik er wel in dan. mijn grootste probleem was alleen dat ik zelf geen tijd had om er een te halen. als me pa dat voor me doet is het hele probleem morgen avond al opgelost.

en erwin, je weet nog niet half hoe handig vrouwen kunnen zijn, ik kan je 3 autoklusjes als voorbeeld geven die ik in mijn 1tje gedaan heb die ik de meeste van dit forum echt niet alleen zie doen;

wat wordt er bedoeld met een groot lek? ik ben dan geen monteur maar misschien gedeeldte van de radiateur platknijpen zodat ie door de betreffende leidingen in de radiateur geen doorstroming meer heeft en dan een hoop koelvloeistof meenemen voor hetgene wat ie dan nog lekt.

ik weet niet of dat een oplossing is hangt ook een beetje af van de druk in het koelsysteem en de snelheid waarmee het rond gaat?

natuurlijk is het beste om niet door te rijden ik weet ook niet of het werkt maar als je wilt zoeken naar een tijdelijke oplossing.

en idd bij voorstellen hoort een foto:)

wat wordt er bedoeld met een groot lek? ik ben dan geen monteur maar misschien gedeeldte van de radiateur platknijpen zodat ie door de betreffende leidingen in de radiateur geen doorstroming meer heeft en dan een hoop koelvloeistof meenemen voor hetgene wat ie dan nog lekt.

ik weet niet of dat een oplossing is hangt ook een beetje af van de druk in het koelsysteem en de snelheid waarmee het rond gaat?

natuurlijk is het beste om niet door te rijden ik weet ook niet of het werkt maar als je wilt zoeken naar een tijdelijke oplossing.

en idd bij voorstellen hoort een foto:)

[rquote=1856875&tid=141709&author=mooniekje]je hebt gelijk wim, dat was mijn laatste plan ook al. mijn pa haalt er morgen 1 en die hang ik er wel in dan. mijn grootste probleem was alleen dat ik zelf geen tijd had om er een te halen. als me pa dat voor me doet is het hele probleem morgen avond al opgelost.

[/rquote]

Zooo, ik heb al weer de verkeerde indruk , zeg maar...

Dan is die R_Teun een plakje cake voor jou...

Had er al in kunnen zitten..:D

By the way, nu weet ik wel wie ik een u2u moet sturen als ik wat heb met m'n vec...:cool:

Terug
Naar boven