• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

radio & Mp3 in vectra C

origineel gepost door vecaggelen

origineel gepost door visserp1

Ha allemaal,

Dit werkt perfect zo'n forum. Ben verder gegaan met het bedrijf autoprotech. Hij geeft aan al meerdere van dit soort aales in 1 systemen geplaatst. Ik maakte mij zorgen over de knik. Echter gaat deze man wat foto's sturen van een geinstalleerd systeem. Zo kan ik alvast zien wat het word. Dit systeem is een samenraapsel van panasonic en samsung onderdelen maar zou goed moeten werken.

Kosten 499 en inbouwen volgens kosten eerder genoemd.

Paul

Hoe trek je trouwens zo'n foto je bericht binnen?

IS er iemand die foto's heeft van een dergelijk systeem in een vectra

jsc31l.jpg

haha met deze radio is het zelf mogelijk om windows xp erop te zetten haha

mvg

Jermaine

Dat is mooi. Ik heb inmiddels eenstargate 7 gekocht. Heb alleen problemen om het fame van de radio netjes in het frame van de vectra te krijgen. Wat voor type radio is dit?

grt,

Paul

origineel gepost door baboe

hepm je hier wat aan gr baboe

DSCN2426.jpg

Ik heb ook een pioneer avic F900BT die ik wil over zetten naar mijn C2 uit 2007. Nu is mijn vraag hoe je de boordcomputer bedient? normaal doe je dit toch met de grote knop op de orginele radio? Bij de C1 doe je dit met de ruitenwisser hendel.

MvG Fastrogeke

de boord pc blijf gewoon werken alleen je klok moet je met tech 2 bijztten en je moet een nieuwe iso stekker hebben gewoon plug en play als je nog vragen heb hoor ik et wel gr baboe

origineel gepost door mystikal

Als debutant en 1 dag Vectra bezitter (Vectra C, 2004), maar meteen een bijdrage aan het forum doen.

Of je doet het zo.

Of nog beter. Je doet het zo.

Succes!

:hmmzdie eerste optie is wel lekker eenvoudig:thumbup

gaat ikke effe over denken:thumbup

koop gewoon een fm modulator voor 2 tientjes en je bent van die mp3 ellende af.. kwaliteit is perfect.. gewoon in de sigarettenaansteker erin proppen hoppaaa.. lekker fm kwaliteit muziek..

origineel gepost door Turan-GTS

koop gewoon een fm modulator voor 2 tientjes en je bent van die mp3 ellende af.. kwaliteit is perfect.. gewoon in de sigarettenaansteker erin proppen hoppaaa.. lekker fm kwaliteit muziek..

precies zoals je het zegt: ''lekker fm kwaliteit muziek''

ik vind fm zeker minder mooi klinken als een cd, ipod,mp3 enz..

mischien behoud je hiermee ook wel je kwaliteit en dan is het zeker de moeite waard want zo ingewikkeld is het niet:thumbup

Ik heb die stargate nu bijna een Jaar. Wat een klote ding. Loopt vast slecht geluid. felle achtergrond wat niet te veranderen is enz enz. Probeer hem nu te ruilen voor een Eonon met bij betalen. Maar dit is echt niets

:swear

ik heb de radio van autoprotech er een half jaar in zitten en hij doet het perfect

goed geluid en je kunt er van alles op aansluiten

Ha, Welke heb je gekocht? EONON?

En uit welk jaar komt jouw vectra? Ik ben echt heel erg nieuwsgierig. Na de flop van de stargate wil ik wel wat extra uitgeven voor iets goeds.

Ik zag op youtube een filmpje van de EONON in een 2002 vectra. En hij paste niet mooi in het frame. Hoe is dat bij jou?

Heb je toevallig foto's

Grt, Paul

Ik heb wat geëxperimenteerd met FM zenders uit de UK (die gaan harder dan de in NL toegestane en verkrijgbare). Ik ben uiteindelijk overgestapt naar een modulator die het signaal direct op de kabel zet:

http://cgi.ebay.nl/Boots-FM-Modulator-Signaleinspeisung-Audiosignale-Mp3-/250704554377?pt=LH_DefaultDomain_77&hash=item3a5f27e989

Je moet wel even de standaard antenne kabel vervangen door een SMC type.

Ik heb op deze manier de CarPC op de CDC40 gehangen. Ik ga nog een verloop kabel maken dat ik ook mijn mobiel er aan kan hangen

Ik had de stargate bij de 2dinshop gekocht. Heb het verhaal bij de man besproken en ik mag de stargate retour doen:thumbup:thumbup:thumbup:thumbup:thumbup:wors. Wat een service. Ik heb nu de EOnON bij hem besteld.

Eens kijken of dit wat is.

[rquote=1662276&tid=125851&author=gts power]ik heb een parrot mki9200 met mp3 functie ingebouwd.

werkt erg goed maar je leverd wel heel iets in aan geluidskwaliteit

[/quote]

Iets :x

Ik heb er ook een maar vind het voor geen meter klinken :(

[rquote=1862116&tid=125851&author=Robke1][rquote=1662276&tid=125851&author=gts power]ik heb een parrot mki9200 met mp3 functie ingebouwd.

werkt erg goed maar je leverd wel heel iets in aan geluidskwaliteit

[/rquote]

Iets :x

Ik heb er ook een maar vind het voor geen meter klinken :([/rquote]

Dat komt omdat de versterker van de parrot de gewone versterker vervangt. De parrot versterker kan nooit dezelfde kwaliteit leveren dan de originele omdat deze helemaal niet gematcht is met de speakers, zowel qua vermogen niet als qua equalizer settings

Terug
Naar boven