mercedesftw
Post weinig
Hallo opelfanaten,
ik maak toch maar even een aparte topic sinds mijn topic met alle vragen een beetje 'messy' is geworden.
dit topic wil ik over mijn radio / antenne houden.
ik heb vandaag mijn dashboard lampjes vervangen, dit waren er 2.
ook heb ik naar mijn radio / antenne gekeken.
er word gezegd dat mijn B1 bvectra de antenne in de achterruit heeft en de versterker onder de hoedenplank zit.
ik zie naast de normale achterruitverwarming geen antenne in mijn achterruit, of zit het anders?
verder zie ik ook geen versterker onder mijn hoedenplank? waar moet ik zoeken?
ik heb mijn radio eruit gehaald en alle stekkertjes goed aangedrukt en dit maakte geen verschil.
wat me op viel is dat de radio stekker vanuit de auto een groot blok is. 1 10 polige (2 rijen van 5) en 2 keer 8 (4 rijen van 4) polig.
mijn radio heeft zo'n vierkante stekker die de 2 keer 8 polige pakt.
waarvoor is de 1 keer 10 polige ?
verder weet ik ook niet welk kabeltje van de versterker is, en waar de versteker uberhaupt zit.
graag hoor ik van jullie
ik maak toch maar even een aparte topic sinds mijn topic met alle vragen een beetje 'messy' is geworden.
dit topic wil ik over mijn radio / antenne houden.
ik heb vandaag mijn dashboard lampjes vervangen, dit waren er 2.
ook heb ik naar mijn radio / antenne gekeken.
er word gezegd dat mijn B1 bvectra de antenne in de achterruit heeft en de versterker onder de hoedenplank zit.
ik zie naast de normale achterruitverwarming geen antenne in mijn achterruit, of zit het anders?
verder zie ik ook geen versterker onder mijn hoedenplank? waar moet ik zoeken?
ik heb mijn radio eruit gehaald en alle stekkertjes goed aangedrukt en dit maakte geen verschil.
wat me op viel is dat de radio stekker vanuit de auto een groot blok is. 1 10 polige (2 rijen van 5) en 2 keer 8 (4 rijen van 4) polig.
mijn radio heeft zo'n vierkante stekker die de 2 keer 8 polige pakt.
waarvoor is de 1 keer 10 polige ?
verder weet ik ook niet welk kabeltje van de versterker is, en waar de versteker uberhaupt zit.
graag hoor ik van jullie