• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

radio doet het niet goed meer

Spacejam

Woont hier bijna
In mijn astra h heb ik een dvd100 zitten, nu was het vandaag dat het geluid maar heel zacht ging, in eerste instantie dacht ik aan de warmte maar na een goed uur rijden en toen het dus ook koel in de auto was bleef hij nog steeds op zacht staan. Weet iemand wat hier de oorzaak van is?

vandaan deed hij het weer gewoon, het zal toch wel de warmte zijn geweest. Bij mute stand hoor ik overigens helemaal geen geluid.

Zal inderdaad de warmte moeten zijn... er zit een oververhittings beveiliging op de moderne Opel radio's als het goed is loopt er ook een koelleiding om je radio heen (waar de airco doorheen blaast zelfde als van je dashboardkast koeling) misschien ontbreekt die bij jouw auto of ligt hij los waardoor je geen koeling krijgt

Terug
Naar boven