carrera996
Lid
Ik heb in mijn Astra 1.6 club van 1998 een Pioneer radio gemonteerd. Rood en geel omgedraaid zoals te doen gebruikelijk. De schakeldraad van de radio aangesloten op ik dacht blauw rood uit de connector van de auto, daar heb ik 12 V op gemeten bij contact op stand 2, bij contact uit staat daar geen spanning op. Klinkt goed tot zover, werkt ook prima zolang de auto stilstaat met draaiende motor, of alleen op contact, dat maakt niet uit. Radio speelt goed en houdt ook geheugen vast.
MAAR.............
Zodra ik wegrij, vooruit of achteruit valt de spanning van de radio weg en valt ie dus uit. Ik heb de radio eruit gehaald en met de radio in de hand langszaam weggereden en dan gebeurt hetzelfde, er komt dus geen draad in de verdrukking of wat dan ook.....
Bij opnieuw starten en soms ook bij weer stilstaan gaat de radio gewoon weer aan.
Heeft iemand enig idee hoe dit op te lossen???
Ik hoor heel graag van jullie!!
Thanks!
MAAR.............
Zodra ik wegrij, vooruit of achteruit valt de spanning van de radio weg en valt ie dus uit. Ik heb de radio eruit gehaald en met de radio in de hand langszaam weggereden en dan gebeurt hetzelfde, er komt dus geen draad in de verdrukking of wat dan ook.....
Bij opnieuw starten en soms ook bij weer stilstaan gaat de radio gewoon weer aan.
Heeft iemand enig idee hoe dit op te lossen???
Ik hoor heel graag van jullie!!
Thanks!