• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

radio slaat liedjes over

Helleu

ik heb een Opel Corsa 1.2 Business uit 2007.

Hier zit een CD30 MP3 radio in.

Nou zit ik met het volgende.

Ik heb hier pas een mp3 cd voor gemaakt.

Echter slaat hij enkele liedjes over op de cd, hij is bezig met lezen en gaat dan gewoon verder naar de volgende.

Het zijn ALTIJD dezelfde liedjes.

Ik heb zowel DATA-CD als MP3-CD, als audio-jukebox, als muziek CD geprobeerd.

Ook heb ik al deze liedjes al eens in i-tunes samengezet en opnieuw geconverteerd naar mp3 (om zo nieuwe mp3's te krijgen).

Ook heb ik al hun namen al eens veranderd, al hun gegevens gewist (zoals artiest, nummer etc.) en toch zijn het keer

op keer dezelfde liedjes die hij overslaat.

Zelfs als ik ze willekeurig op de CD zet.

Er zit voor zover ik weet geen enkel verschil in de mp3 bestanden, de formaten zijn vrijwel even groot, ze duren even lang, zijn allemaal 320kbs en hebben verder geen waardes die verschillend zijn.

Anyone, please hoe kan dit?!

Ohja, ik heb ook de radio lens al eens gezuiverd en ander merk CD's.

Zullen waarschijnlijk liedjes zijn met een variabele bitrate.

Ps even voorstellen en foto,s van je bolide worden zeer gewaardeerd :kewlpics :kewlpics

@Corsaliefhebber wrote:Zullen waarschijnlijk liedjes zijn met een variabele bitrate.

Ps even voorstellen en foto,s van je bolide worden zeer gewaardeerd :kewlpics :kewlpics

thanks dat kan ik nog eens nakijken

en ja die komen eraan, zit nu op mijn werkplekje :)

Terug
Naar boven