• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Radio Stekker vectra 98 naar pioneer iso

Ale

Lid
Ik heb een dvd speler van pioneer die ik graag in mijn vectra wil heben,

ik heb hier al wat rondegekeken, en iedereen heeft het over een speciale kabel hiervoor.

Kan iemand mij hier meer over vertellen, gaat deze van auto 3stekker naar iso 2 stekker ?

mijn pioneer heeft gewoon 2stekker iso.

en waar zijn deze stekkers te verkrijgen, opel dealer in de buurt wist hier niets van, of wilde er gewoon niks over zeggen.

ja die 2 stekers passen ook en gwoon pioneer heeft ook een met 3 en met deze kan je radio bedine met de knopen op het stuur

die met de 3 moet je apart koopen

ja die 2 stekers passen ook en gwoon pioneer heeft ook een met 3 en met deze kan je radio bedine met de knopen op het stuur

die met de 3 moet je apart koopen

inmiddels bij een auto materiaal zaak laten bestellen dus afwachten hoe en wat, ik laat et even weten,

inmiddels bij een auto materiaal zaak laten bestellen dus afwachten hoe en wat, ik laat et even weten,

het is gelukt, alleen de rds op boardcomputer vervalt helaas maarja voor 60 euro wel weer stuurbediening :P

het is gelukt, alleen de rds op boardcomputer vervalt helaas maarja voor 60 euro wel weer stuurbediening :P

Terug
Naar boven