• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Radio uitbouwen.

skip

Post weinig
In mijn corsa B zit nog een originele fabrieks radio van philips.

Ik wil graag mijn eigen radio inbouwen maar krijg de philips er met geen mogelijkheid uit, zelfs niet met de 2 beugeltjes die er bij horen.

Wie het weet mag het zeggen.

[rquote=1828365&tid=139455&author=david verburg]zitten kleine inbus boutjes in de gaten die moet je eerst los draaien daarna kunnen de sleuteltjes erin[/rquote]

Heb gekeken maar welk boutjes in welke gaatjes bedoel je. De 4 gaten waar de beugeltjes in moeten om de radio te verwijderen zit nix in!!!!

[rquote=1828365&tid=139455&author=david verburg]zitten kleine inbus boutjes in de gaten die moet je eerst los draaien daarna kunnen de sleuteltjes erin[/rquote]

Heb gekeken maar welk boutjes in welke gaatjes bedoel je. De 4 gaten waar de beugeltjes in moeten om de radio te verwijderen zit nix in!!!!

daar kunnen inbus boutjes in zitten, maar dat geld alleen voor de CAR300 CAR400 CDR500 CCR600 NCDR**** radio's

de overige originele hebben gewoon de gaatjes open.

deze imbusjes zijn diefstal werend bedoeld.

Willem

daar kunnen inbus boutjes in zitten, maar dat geld alleen voor de CAR300 CAR400 CDR500 CCR600 NCDR**** radio's

Willem

[rquote=1828476&tid=139455&author=wim-v6]daar kunnen inbus boutjes in zitten, maar dat geld alleen voor de CAR300 CAR400 CDR500 CCR600 NCDR**** radio's

Willem[/rquote]

Willem, kan het zijn dat de radio nog op een andere plek vastzit dmv schroefjes of zoiets want ik snap er geen barst van waarom dat kreng vast blijft zitten.

groetjes Wim

[rquote=1828476&tid=139455&author=wim-v6]daar kunnen inbus boutjes in zitten, maar dat geld alleen voor de CAR300 CAR400 CDR500 CCR600 NCDR**** radio's

Willem[/rquote]

Willem, kan het zijn dat de radio nog op een andere plek vastzit dmv schroefjes of zoiets want ik snap er geen barst van waarom dat kreng vast blijft zitten.

groetjes Wim

zitten goed vast, is het een cassette, dan druk je in de 4 gaatjes de pennetjes, en pak je m in de cassettespeler en geef je er een ruk an.

klemmen echt flink.

Willem

zitten goed vast, is het een cassette, dan druk je in de 4 gaatjes de pennetjes, en pak je m in de cassettespeler en geef je er een ruk an.

klemmen echt flink.

Willem

[rquote=1828497&tid=139455&author=wim-v6]zitten goed vast, is het een cassette, dan druk je in de 4 gaatjes de pennetjes, en pak je m in de cassettespeler en geef je er een ruk an.

klemmen echt flink.

Willem[/rquote]

Nee tis geen cassette maar een cd speler. Dan moeten we toch maar eens proberen om een beetje geweld in de strijd te gooien. Thnx.

[rquote=1828497&tid=139455&author=wim-v6]zitten goed vast, is het een cassette, dan druk je in de 4 gaatjes de pennetjes, en pak je m in de cassettespeler en geef je er een ruk an.

klemmen echt flink.

Willem[/rquote]

Nee tis geen cassette maar een cd speler. Dan moeten we toch maar eens proberen om een beetje geweld in de strijd te gooien. Thnx.

er is een flinke harde ruk voor nodig ja.

komt door de vervelende eurostekker achterin.

bij mij astra zat die ook zo vervelend vast

er is een flinke harde ruk voor nodig ja.

komt door de vervelende eurostekker achterin.

bij mij astra zat die ook zo vervelend vast

demonteer anders eerst de asbak

steek daarna de sleuteltjes erin duw die iets naar buiten toe en trek ze dan naar je toe

geef de radio via de asbak met je hand nog een zetje

als dat niet lukt.......... dan met grof geweld:jerry

demonteer anders eerst de asbak

steek daarna de sleuteltjes erin duw die iets naar buiten toe en trek ze dan naar je toe

geef de radio via de asbak met je hand nog een zetje

als dat niet lukt.......... dan met grof geweld:jerry

of zoek een junk, die heeft hem er zo uit incl dashboard:jerry

zonder gekheid , ze kunnen goed vast zitten in die houder van phillips

suc 6 er mee

of zoek een junk, die heeft hem er zo uit incl dashboard:jerry

suc 6 er mee

[rquote=1828669&tid=139455&author=chopperbob]of zoek een junk, die heeft hem er zo uit incl dashboard:jerry

suc 6 er mee[/rquote]

Als ik een junk moet vragen ben ik bang dat er meer pleite is dan alleen de radio:jerry:jerry

Morgen maar eens ff kijken en anders dan maar met geweld.:D

Zit de iso stekker dan vast op de houder van de radio of op de radio zelf????

Terug
Naar boven