• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Radio uitbouwen.

[rquote=1828669&tid=139455&author=chopperbob]of zoek een junk, die heeft hem er zo uit incl dashboard:jerry

zonder gekheid , ze kunnen goed vast zitten in die houder van phillips

suc 6 er mee[/rquote]

Als ik een junk moet vragen ben ik bang dat er meer pleite is dan alleen de radio:jerry:jerry

Morgen maar eens ff kijken en anders dan maar met geweld.:D

Zit de iso stekker dan vast op de houder van de radio of op de radio zelf????

radio van phillips zit in een frame en daar acher zit de iso stekker aan vast , frame moet je dacht ik los schroeven in het midden achterin

ff het dashboard kastje weg halen ,heb ik ook gedaan bij de corsa kan je er zo bij

radio van phillips zit in een frame en daar acher zit de iso stekker aan vast , frame moet je dacht ik los schroeven in het midden achterin

ff het dashboard kastje weg halen ,heb ik ook gedaan bij de corsa kan je er zo bij

[rquote=1828691&tid=139455&author=chopperbob]radio van phillips zit in een frame en daar acher zit de iso stekker aan vast , frame moet je dacht ik los schroeven in het midden achterin

[/rquote]

Oke dan.

[rquote=1828691&tid=139455&author=chopperbob]radio van phillips zit in een frame en daar acher zit de iso stekker aan vast , frame moet je dacht ik los schroeven in het midden achterin

[/rquote]

Oke dan.

ik heb nog niet meegemaakt dat deze vast zitten vanachter.

Ik heb ze vroeger zelf in Astra's F en Vectra's B staan inbouwen tijdens mijn stage bij de opeldealer (in nieuwe auto's)

Willem

ik heb nog niet meegemaakt dat deze vast zitten vanachter.

Ik heb ze vroeger zelf in Astra's F en Vectra's B staan inbouwen tijdens mijn stage bij de opeldealer (in nieuwe auto's)

Willem

Vanmorgen aan het breken geweest maar ik krijg er geen beweging in. De slede zit vanbinnenuit inderdaad vast met een bout dus de radio moet eerst uit de slede om de slede te kunnen verwijderen. Dashboardkastje en het plankje eronder uitgebouwd zodat ik wat meer ruimte heb maar wat ik ook probeer en hoe hard ik ook sla of breek; de radio blijft gezellig op zijn plek zitten.:swear:swear:swear Kan philips niet een normaal systeem bedenken want dit is kl****:fy1

Ik word hier een beetje moedeloos van:cry:cry

Vanmorgen aan het breken geweest maar ik krijg er geen beweging in. De slede zit vanbinnenuit inderdaad vast met een bout dus de radio moet eerst uit de slede om de slede te kunnen verwijderen. Dashboardkastje en het plankje eronder uitgebouwd zodat ik wat meer ruimte heb maar wat ik ook probeer en hoe hard ik ook sla of breek; de radio blijft gezellig op zijn plek zitten.:swear:swear:swear Kan philips niet een normaal systeem bedenken want dit is kl****:fy1

Ik word hier een beetje moedeloos van:cry:cry

Het is gelukt :jerry:jerry

De radio is eruit. Wat zat dat klxxx ding vast zeg. Maar met een beetje geweld en gebeuk toch gelukt. Bedankt voor de reacties allemaal.:thumbup

Het is gelukt :jerry:jerry

De radio is eruit. Wat zat dat klxxx ding vast zeg. Maar met een beetje geweld en gebeuk toch gelukt. Bedankt voor de reacties allemaal.:thumbup

Is de radio nog heel? En geschikt voor stuurbediening Corsa C?

Zo ja, dan weet ik nog wel een mooi plekje waar ie terecht kan:)

Terug
Naar boven