• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Radio vs. boordcomputer Astra F GSi

hej ja sorry, heb er 2 ja ivm het niet lukte excuus!

en ja foto uploaden lukt niet vanaf me telefoon :(

en u heb gelijk

Hoi! ik ben syl 24jaar

toe aan me 2de astra gsi

zodra ik thuis ben doe ik proberen me profiel opte leuken en me keurig voor te stellen ,

excuus mvg syl

Dat zou fijn zijn :thumb

Als ik voor de G spreek, heeft Dano1.6_8v gelijk.

Vanavond zullen meer forumleden online zijn en krijg je vast meer reactie op je vraag van de echte F-kenners.

Dat zou fijn zijn :thumb

Als ik voor de G spreek, heeft Dano1.6_8v gelijk.

Vanavond zullen meer forumleden online zijn en krijg je vast meer reactie op je vraag van de echte F-kenners.

Stekkers van de radio gewoon in de radio, stekker (bovenste van de 3) van de boordcomputer los laten hangen.

Met een klein zaagje of mes even de stekker loshalen van de andere 2.

Dan zou alles gewoon moeten werken

Stekkers van de radio gewoon in de radio, stekker (bovenste van de 3) van de boordcomputer los laten hangen.

Met een klein zaagje of mes even de stekker loshalen van de andere 2.

Dan zou alles gewoon moeten werken

Hoi dit is Mijn echte profiel slvstrGsi

(sylvester1987 had ik aangemaakt omdat ik niet meer kon inloggen en ik letterlijk en figuurlijk met me handen int haar zat. :( en nog zit ivm De radio ( heb hem vant weekend gekocht )

heb er iemand een idee???

want als ik hem´´ los laat hangen´´ springen de zekeringen :shock:

(tis 1 geheel ;) niet door gesneden of gezaag lukt trouwens denk ik ook niet

als iemand iets weet GRAAG :D en over de fotos ook... snap het echt niet en geen url weet niet wat dat is :???:

grtzz slvstrGsi

sylvester 24jaar uit omgeving dorderecht rotterdam

, opel astra 2.0 ONE 8v uit 1992 met 102202 km op de klok

2de opel astra,, vorige ben ik mee aangereden :( :( :(

c2.0xe.e2 gechipt e.d

weet niet hoe ik me verder zou moeten voorstellen haha

ik ben de 2de eigenaar

Hoi dit is Mijn echte profiel slvstrGsi

(sylvester1987 had ik aangemaakt omdat ik niet meer kon inloggen en ik letterlijk en figuurlijk met me handen int haar zat. :( en nog zit ivm De radio ( heb hem vant weekend gekocht )

als iemand iets weet GRAAG :D en over de fotos ook... snap het echt niet en geen url weet niet wat dat is :???:

grtzz slvstrGsi

c2.0xe.e2 gechipt e.d

ik ben de 2de eigenaar

@slvstrGsi wrote:Hoi dit is Mijn echte profiel slvstrGsi

grtzz slvstrGsi

c2.0xe.e2 gechipt e.d

ik ben de 2de eigenaar

Opel wir fliegen mit autos

@slvstrGsi wrote:Hoi dit is Mijn echte profiel slvstrGsi

grtzz slvstrGsi

c2.0xe.e2 gechipt e.d

ik ben de 2de eigenaar

Opel wir fliegen mit autos

@Dano1.6_8V wrote:Don't pissoff RISL! Hahaha!

ff ontopic. Ik kan eigenlijk alleen maar over de Astra G spreken, maar volgens mij moet er dan een bepaalde stekker ertussen als je het lopend wil krijgen. Maar aangezien je normale radio het ook weergeeft is er eigenlijk toch niks aan de hand. Dan kan je misschien de datum laten programmeren bij de Dealer!

ja dat is waar, maar dat is het probleem niet dat het schermpje en radio niet meer samen werken maakt niet zo heel veel uit, maar hij slaat de zekering er uit.. van het schermpje en de radio doet het niet die doet het alleen als het stekkertje van het schermpje er af is .. :(

@Dano1.6_8V wrote:Don't pissoff RISL! Hahaha!

ff ontopic. Ik kan eigenlijk alleen maar over de Astra G spreken, maar volgens mij moet er dan een bepaalde stekker ertussen als je het lopend wil krijgen. Maar aangezien je normale radio het ook weergeeft is er eigenlijk toch niks aan de hand. Dan kan je misschien de datum laten programmeren bij de Dealer!

ja dat is waar, maar dat is het probleem niet dat het schermpje en radio niet meer samen werken maakt niet zo heel veel uit, maar hij slaat de zekering er uit.. van het schermpje en de radio doet het niet die doet het alleen als het stekkertje van het schermpje er af is .. :(

@DarkNL08 wrote:Boordcomputer? Volgens mij geeft ie alleen aan welke frequentie je zit en welk nummer je hoort.

Zodra je de originele radio eruit haalt valt dat inderdaad weg.

Is ook bij mijn Astra G het geval.

jaa dat klopt! maar het probleem is dat de zekeringen er uit slaan en als ik het stekkertje er in doet van het schermpje valt de radio uit en als ikde stekker er weer uit haal doet de radio het weer, dat ik de frecuentie niet meer zal niet zal me niet szo heel veel uitmaken.. grtz

@DarkNL08 wrote:Boordcomputer? Volgens mij geeft ie alleen aan welke frequentie je zit en welk nummer je hoort.

Zodra je de originele radio eruit haalt valt dat inderdaad weg.

Is ook bij mijn Astra G het geval.

jaa dat klopt! maar het probleem is dat de zekeringen er uit slaan en als ik het stekkertje er in doet van het schermpje valt de radio uit en als ikde stekker er weer uit haal doet de radio het weer, dat ik de frecuentie niet meer zal niet zal me niet szo heel veel uitmaken.. grtz

Terug
Naar boven