• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

rally kadett voor wie er genoeg geld voor heeft

Als de auto volgens de huidige regels gebouwd is, dan vind ik het een normale prijs.... ga maar is zo'n wagen bouwen, dan red je het niet met het gevraagde bedrag

origineel gepost door bettus accu

is het een originele GTE rally?:o

nope. is volgens het rdw gewoon een kadett coupe in de kleur rood, waarvan de apk in april 2008 verlopen is...

:vertag

Inderdaad, alleen hij heeft geen APK.

Wat op zich best gek is als je zon auto hebt staan die zo netjes is.

Het kan trouwens wel een gewone gt/e zijn met zon 1900 injectie blok.

Die zijn toch wel gewoon in rood, geel, blauw en groen geleverd?

JvV is right!, dit is een op en top rallyauto.. zoals al vermeld wordt is wolves een zeer bekende naam in de rallysport.

Al met al een super nette rallyauto, voor een nette prijs..

Best wel slecht dat ze die auto voor die prijs niet even omgekeurd hebben..

Juiste kleur en blok is toch wel belangrijk als je op straat gaat 'rallyen' en hem of vooral iemand anders kort rijdt.

Maar ik neem aan dat ze dat wel doen als je erom vraagt.

Edit: Apk krijg je in elke garage toch gratis :P ff afmelden om 5 voor 5 en klaar...

Het zijn echte liefhebbers daar, die weten echt wel wat ze doen. En rally rijden kan hij ook echt super goed:wors

origineel gepost door kaneelschep

Best wel slecht dat ze die auto voor die prijs niet even omgekeurd hebben..

Juiste kleur en blok is toch wel belangrijk als je op straat gaat 'rallyen' en hem of vooral iemand anders kort rijdt.

Maar ik neem aan dat ze dat wel doen als je erom vraagt.

Edit: Apk krijg je in elke garage toch gratis :P ff afmelden om 5 voor 5 en klaar...

en dan krijg je steekproef en kan je als je pech hebt tot 5 voor half 6 gaan zitten wachten :')

Denk dat als deze echt voor de rally gebruikt is er weinig waarde word gehecht aan of het wel of niet op papier staat en dergelijke..

Die kleur maakt niet uit maar dan nog die motor... nja okee...

Maar APK moet er voor de rally toch echt opzitten, dus ik neem aan dat deze auto al een tijdje in de showroom staat;)

Maargoed ik ga hard sparen dan kan ik misschien in 2050 die kadett kopen :P

heb laatst ff in deze rally auto gezeten:P echt een mooie wagen. licht volgens mij een kop van een omega in waar 2 cilinders van weg zijn gehaald. Dit is de zelfde opbouw als de c kadett van etwin Wolvers zelf. Deze auto is al wel 2 jaar in het bezit van wolvers maar ziet er te mooi uit om rally mee te rijden. Echt als nieuw!!:oStaat altijd in de showroom achter het glas.

Ik vind het maar een lelijk ding, dan met ats velgen.... geht gar nicht !!!

Orgineel met fucks er onder dat is pas gaaf, maar niet zoon verneukt ding , kenteken 12netje waarschijnlijk........

Rood en gte lijkt me niet echt........

Maar goed wat de gek er voor geeft.

Gr.kerni

origineel gepost door Robert Smit 8v

heb laatst ff in deze rally auto gezeten:P echt een mooie wagen. licht volgens mij een kop van een omega in waar 2 cilinders van weg zijn gehaald. Dit is de zelfde opbouw als de c kadett van etwin Wolvers zelf. Deze auto is al wel 2 jaar in het bezit van wolvers maar ziet er te mooi uit om rally mee te rijden. Echt als nieuw!!:oStaat altijd in de showroom achter het glas.

Maar als het een ingekorte omega kop is waar ze 2 cilinders van hebben verwijderd, waarom is het dan geen 16v?

Dat vind ik persoonlijk juist het mooiste aan Edwin zijn rally Kadett. Dat dikke blok :wub

origineel gepost door Robert Smit 8v

welnee is gewoon een 8 klepper:P

wolves is een hele goede rijder in zijn c kadett,maar 26000 euro pff wat een geld he.

hij staat ook al heel lang te koop,een niet verkoopprijs noemen wij dat:D:D

Hier de advertentie met foto's,

voor als ie niet meer op telegraaf staat:

Details Opel Kadett Coupé Gt/E Rally

Prijs:

Waardecontrole via SMS

Wil je snel weten wat de auto waard is?

SMS SPOT + het kenteken naar 7575

€ 1,50 per ontvangen bericht, max. 2 berichten retour.

De nieuwwaarde is alleen beschikbaar voor personenautoi's met een geel kenteken vanaf 1982, de actuele waarde is beschikbaar voor personenauto's vanaf 1993 (bij busjes en 4x4 vanaf 1998).

€ 26.500

Bouwjaar: januari 1978

Carrosserie: coupé

Brandstof: benzine

Kleur: wit

Kilometerstand: op aanvraag

Deuren: 3

Opmerkingen Opel Kadett Coupé Gt/E Rally

Auto is compleet Rally klaar en in de originele Opel Rally kleuren gespoten. Geen kras geen deuk te vinden. O.a. dubbele webers, rolbeveiliging, sperdifferentieel etc. Dus instappen en rally rijden. “Opel Wolves is een familie bedrijf en al meer dan 30 jaar een begrip in Twente” Garantie: garantie in overleg.

Wegenbelasting: Meer info...

Nieuwprijs vanaf: € 10.777 tot € 22.666

Gemiddeld verbruik: 5.6 l/100 km tot 8.9 l/100 km

8.jpg

1.jpg

2.jpg

3.jpg

4.jpg

5.jpg

6.jpg

7.jpg

Terug