• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Rallysprint Vechtdal te Hardenberg!

ajn0

Post weinig
Autosoft Vechtdal Rallysprint. :agent

Op zaterdag 20 juni 2009 is Hardenberg voor de 5e maal het decor van dit evenement.

Zie site voor meer info:

www.vechtdalrally.nl

100 deelnemers inmiddels al!

onder het kopje deelnemers staat de inschrijflijst tot nu toe!:D

Groeten Arjan

T was de bedoeling dat me pa mee zou doen, mja toch maar door sparen voor Hellendoorn!;)

Kom zeker wel even kijken, en misschien servicen bij een vriend van me pa..

112 deelnemers!

Word een mooie sprint met een onverwachte winnaar!

Zelf zal ik ook te vinden zijn op de service en langs de proeven..

Groeten Arjan

Zal ook deel gaan nemen. Navigeer dan wederom bij de Opel Corsa B Kitcar. We hebben startnr. 11 gekregen van de organisatie. Hopen dat we weer veel punten kunnen gaan scoren en zo onze 3e plaats in het kampioenschap vast houden.

origineel gepost door Super1600

Zal ook deel gaan nemen. Navigeer dan wederom bij de Opel Corsa B Kitcar. We hebben startnr. 11 gekregen van de organisatie. Hopen dat we weer veel punten kunnen gaan scoren en zo onze 3e plaats in het kampioenschap vast houden.

dan wens ik jullie meer succes dan in de Sezoensrally.

(best een lastig punt waar jullie stilstonden,moest nog uitkijken dat ik jullie niet raakte.)

origineel gepost door Jaccoooo

origineel gepost door Super1600

dan wens ik jullie meer succes dan in de Sezoensrally.

(best een lastig punt waar jullie stilstonden,moest nog uitkijken dat ik jullie niet raakte.)

Bij ons was op de proef van 21 Km. halverwege de multi-riem gebroken en zoals je zag 100m. voor de finish geen elektra meer.

origineel gepost door Jaccoooo

en 100m duwen over de maaskiezel was ook niet echt een optie:(

Nee veel te smal en zeker zo stoffig:puke

bIMG_0371.jpg

IMG_1070.JPG

Terug
Naar boven