Weer terug van vakantie in luxemburg....
De heenweg geen problemen gehad en als je dan aankomt en het zonnetje schijnt...beter kan het bijna niet...
Door de load adjusters ligt hij niet echt laag.
Na...dan moet je alles gaan opbouwen :???:
het voorportaaltje stond goed vol:
-Koelkastje
-grote krat met kookgerei en eten
-Koelbox
-Gasstel met gasfles natuurlijk
-Oventje (Voor de afbakbroodjes)
Het is vakantie dus ga niet met een klein tentje zonder koelkastje en met zo'n 1pit brandertje kamperen...kom voor mijn rust
Kom al heel mijn leven op die camping dus zou in noodgevallen wel bij bekende terecht kunnen
En jahoor, start ik mijn auto om met een maat naar de aldi te gaan hoor ik iets rammelen...ik uitstappen en jahoor mijn ophangrubber gescheurt van mijn einddemper (zat er iets meer dan een jaar onder :???: )....met tiewraps op hoogte gehaalt en dan nog met ijzerdraad vastgezet..... wij vertrekken, kwamen we nog vrienden tegen waar we eigelijk achteraan zouden rijden maarja het is vakantie..we hebben de tijd.
Een man die 2 plekken verder stond zag dat ik met mijn einddemper bezig was en kwam kijken...nog een gesprek mee gehad...Hij had zelf een Opel GT met een 1900....maar hij reed er te weinig mee vond hij zelf....
De verdere vakantie heeft het gehouden maar de dag voor dat ik ging kwamen mijn ouders op bezoek en had ons pap een nieuw rubber en ophangbeugel mee...dus die er onder..
oud
nieuw
Was nog een soort meeting/treffen van amerikanen (auto's/motoren)
Stonden een paar niet amerikanen bij waaronder een manta B en een Diplomat
En nog een manta a die buiten de hekken stond:
Ook nog 4 E kadettjes gezien tijdens de vakantie
Maar je merkt wel dat een 1200tje heuvel op het toch wat zwaarder heeft vooral met 4 man en de achterbak vol heeft maarja we hebben geen haast. Lekker eigen tempo omhoog en niet onder de 3000 toeren omhoog rijden.
Op de heenweg + daar nog wat 1 op 13.5 gereden (dus lekker in de toeren de heuvels op) Terugweg weet ik nog niet.
Kon het niet laten om hem voor het eerst plakgas te geven want ja moest even een bus inhalen...op de teller 170 was wel met een vol gepakte auto en ligt heuvel afwaards
Bij Verviers nog een Rekord E station 2.2 met caravan tegen gekomen en ervoor reed een Kadett B met rally strepen en rolkooi (beide duits)
Dus weer een ervaring rijden met mijn auto...volgend jaar weer maar dan een dakrek op mijn auto (heb ik nog liggen) en dan de fiets op de fietsendragen kan ik nog meer meenemen