komende tijd kan mijn kadettje in de garage staan. Dus ben ik nu niet weers afhankelijk aangezien ik weer bezig ben. Ben vorige week begonnen om mijn dorpels en lekbakjes te controleren, aangezien ik die een jaar geleden voor een deel ontroest had en in de blanke tectiel gezet. Aangezien ik niet kan lassen (moet het nog eens leren...) en het te weinig is om het te gaan lassen maar ooit gaat het er nog van komen (ben niet van plan om hem binnenkort weg te doen...maarja je weet maar nooit
)
Dus eerst de panelen eraf... en controleren

Andere kant ziet er ongeveer ook zo uit....
Achterlichten er ook uitgehaald omdat ik een klein roestplekje zat....

Vandaag er weer ingezet
Verder wat gedaan rond mijn accubak...had roestplekjes al eerder gedaan maar waren terug gekomen....dus nu op een andere manier aangepakt....had eerst alleen met noverox behandeld en nu noverox...schuren..en dan 3 keer zinkprimer erop.
Voor:

Na:

En nog wat ander plekjes aangepakt....zoals in de reservewielbak, deuren en de rand waar de achterklep invalt..
En 2 weken geleden een schroef in mijn band gereden dus kon de 26jaar oude reserve wiel erop (geen droogte scheurtje te bekenne in de band)...oude band moeten maken aangezien ik anders 2 banden op de zelfde as heb
Planning:
- Waarschijnlijk de achterruit eruit omdat hij rechtsonderin de sponning roest...ons pap heeft al gekeken wat eventueel een nieuwe achterruit kost met die zwartelijst...kost ongeveer €90....voor het geval dat ie kapot springt bij het eruit halen op terug plaatsen
- rechterkant de wielkastranden roestpuntjes behandelen
- antenne verwijderen, zit een klein roestplekje...
- Zondag de auto nalopen voor apk en maandag neemt ons pap hem mee naar het werk om te keuren....
- Een binnenpaneel (rechter paneel van de achterbank) laat de bekleding weer los....ben er al mee bezig maar gaat niet gemakkelijk dan dat ik hoopte :???:
Dus heb nog wat te doen
Dus eerst de panelen eraf... en controleren

Andere kant ziet er ongeveer ook zo uit....
Achterlichten er ook uitgehaald omdat ik een klein roestplekje zat....

Vandaag er weer ingezet
Verder wat gedaan rond mijn accubak...had roestplekjes al eerder gedaan maar waren terug gekomen....dus nu op een andere manier aangepakt....had eerst alleen met noverox behandeld en nu noverox...schuren..en dan 3 keer zinkprimer erop.
Voor:

Na:

En nog wat ander plekjes aangepakt....zoals in de reservewielbak, deuren en de rand waar de achterklep invalt..
En 2 weken geleden een schroef in mijn band gereden dus kon de 26jaar oude reserve wiel erop (geen droogte scheurtje te bekenne in de band)...oude band moeten maken aangezien ik anders 2 banden op de zelfde as heb
Planning:
- Waarschijnlijk de achterruit eruit omdat hij rechtsonderin de sponning roest...ons pap heeft al gekeken wat eventueel een nieuwe achterruit kost met die zwartelijst...kost ongeveer €90....voor het geval dat ie kapot springt bij het eruit halen op terug plaatsen
- rechterkant de wielkastranden roestpuntjes behandelen
- antenne verwijderen, zit een klein roestplekje...
- Zondag de auto nalopen voor apk en maandag neemt ons pap hem mee naar het werk om te keuren....
- Een binnenpaneel (rechter paneel van de achterbank) laat de bekleding weer los....ben er al mee bezig maar gaat niet gemakkelijk dan dat ik hoopte :???:
Dus heb nog wat te doen