• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Raluph: SR Carburateurs

Heb nog een topic in Engeland gespot met een Kadett met APK afkeur op doorgerotte steun...

8020488507_6350143e9a_b.jpg

Weet niet of dit toegankelijk is voor niet leden van het forum (ben zelf lid namelijk)

http://www.astra-mk2.com/forum/showthread.php?35710-Laurie-s-First-Track-Day-Car/page4" onclick="window.open(this.href);return false;

Zo....eindelijk mijn lekkage opgelost. Had eerst wat kit over de oude kit gedaan maar helaas lekte hij daarna nog. Dus toen de oude kit eruit....en opnieuw gekit. De antenne kabel liep strak van de antenne de auto binnen en dat hing de kabel in een boog in de auto....Dus de kabel strak gelegt in de auto. Ben blij dat het nu opgelost is. Foto´s volgen nog

Ik zoek een nette motorkap, het liefst al in de goede kleur, polarweiss (kleurcode 452) En een net rechter zijpaneel dat naast de bank zit. heb al een "gezocht" geplaatst in het marktplaats deel.

Dus als iemand wat heeft, laat het maar weten...

Want de sloop bij ons in de buurt heeft niet veel qua E kadett's...anderhalf jaar geleden hadden ze niet eens een trekhaak :???: terwijl er toch genoeg kadettjes die hadden....

@Raluph wrote:Ik zoek een nette motorkap, het liefst al in de goede kleur, polarweiss (kleurcode 452) En een net rechter zijpaneel dat naast de bank zit. heb al een "gezocht" geplaatst in het marktplaats deel.

Want de sloop bij ons in de buurt heeft niet veel qua E kadett's...anderhalf jaar geleden hadden ze niet eens een trekhaak :???: terwijl er toch genoeg kadettjes die hadden....

Ik heb nog een nette motorkap staan van mijn Kadett E (1991). Volgens mij dezelfde kleurcode.

Ik gebruik 'm niet meer, omdat ik nu een motorkap heb met booskijkers. Motorkap was 15 jaar oud toen ik 'm van de auto gehaald heb en netjes weg gezet heb.

Als je belang hebt zal ik'm binnenkort opzoeken, staat bij mijn ouders in de schuur. (in de buurt van Meppel, Drenthe)

Vandaag mijn kadettje alweer 2 jaar inbezit :jerry

Ff met ons pap even op een rijtje gezet wat ik nog wil gaan doen de komende tijd:

- Andere motorkap, zitten diepe putten in

- Rechter paneel bij de achterbank vervangen...lijm laat weer los en lukt niet meer om het mooi te lijmen/maken

- achterraam eruit en dat de sponning in de rechteronder hoek roest vrijmaken/ behandelen.

Zijn niet te grootste en ergste dingen maar aangezien hij er nog netjes uit ziet zijn dat net punten die ik jammer vindt.

@asconahobbyist wrote:ik vrees dat johan zn kap 474 casablancawit is,die is witter.

Polarwit is een beetje gebroken wit.

ben bang van ook....polarweis is de eerste paar jaar gebruikt daarna is casablanca gekomen.

Foto-Y7YNVUME-D.jpg

het is bijna niet te zien op een foto, maar de hb is a452 (casablanca) En de cabrio 474 (polar)

Foto-GLTYEE8C-D.jpg
typeplaatje hb 1987

Foto-EJA6VEK3-D.jpg
typeplaatje cabrio 1988

Ja inderdaad, jullie hebben gelijk!

Ik heb zojuist ff gekeken bij mijn Kadett en ik heb inderdaad E474, dus is de motorkap in de verkeerde kleur.

Ik zoek een nette motorkap, het liefst al in de goede kleur, polarweiss (kleurcode 452) En een net rechter zijpaneel dat naast de bank zit. heb al een "gezocht" geplaatst in het marktplaats deel.

@Raluph wrote:Ik zoek een nette motorkap, het liefst al in de goede kleur, polarweiss (kleurcode 452) En een net rechter zijpaneel dat naast de bank zit. heb al een "gezocht" geplaatst in het marktplaats deel.

Ik heb nog een nette motorkap staan van mijn Kadett E (1991). Volgens mij dezelfde kleurcode.

Ik gebruik 'm niet meer, omdat ik nu een motorkap heb met booskijkers. Motorkap was 15 jaar oud toen ik 'm van de auto gehaald heb en netjes weg gezet heb.

Als je belang hebt zal ik'm binnenkort opzoeken, staat bij mijn ouders in de schuur. (in de buurt van Meppel, Drenthe)

Terug
Naar boven