• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

ramen afstandbedient sluiten

robert_corsa

Post veel
goede dag,

Ik heb een astra g edition uit 2002.

als ik de sleutel in het slot steek, en de auto op slot doe, kan ik de sleutel vasthouden, en dan gaan de ramen omhoog als deze open staan.

is het mogelijk deze ook afstandbedient dicht te doen? op youtube wel eens gezien dat het wel kan.

van een cabrio kan het dak wel dicht op de afstandbediening

wat zijn jullie ervaring met een simulto luchtfiltersysteem? de gesloten carbon uitvoering?

nee op het forum zelfs :jerry:jerry:jerry:jerry

zal effe kijken voor je

als het goed is het deze link effe mailtje sturen dan zou ik zeggen heb zo'n dingetje al jaren in mijn astra en werkt nog steeds

nee op het forum zelfs :jerry:jerry:jerry:jerry

zal effe kijken voor je

als het goed is het deze link effe mailtje sturen dan zou ik zeggen heb zo'n dingetje al jaren in mijn astra en werkt nog steeds

mijn calibra had het ook, zowel via de sleutel zoals jij beschrijft als op de afstandsbediening.

Was geen module of zo voor geinstalleerd, gewoon knopjes van sluiten paar seconden blijven inhouden, probeer dat eens? Comfort sluiting of zo, gewoon af fabriek

Bij mijn astra G is het 2x op sluiten drukken en de ramen schieten dicht of ook 'sluiten' een paar seconden indrukken.

mijn calibra had het ook, zowel via de sleutel zoals jij beschrijft als op de afstandsbediening.

Was geen module of zo voor geinstalleerd, gewoon knopjes van sluiten paar seconden blijven inhouden, probeer dat eens? Comfort sluiting of zo, gewoon af fabriek

Bij mijn astra G is het 2x op sluiten drukken en de ramen schieten dicht of ook 'sluiten' een paar seconden indrukken.

Iemand ervaring met het inbouwen van die comfort module 5?

of zou het electrische dak fabriekaf sluiten bij ingedrukt houden van knopje op de AB?

Iemand ervaring met het inbouwen van die comfort module 5?

of zou het electrische dak fabriekaf sluiten bij ingedrukt houden van knopje op de AB?

[rquote=1885380&tid=144026&author=DarkNL08]Iemand ervaring met het inbouwen van die comfort module 5?

of zou het electrische dak fabriekaf sluiten bij ingedrukt houden van knopje op de AB?[/rquote]Kwestie van uittesten. Er zit wel een geel-rode draad aan een schuifdakmotor die hier voor is meen ik.

[rquote=1885380&tid=144026&author=DarkNL08]Iemand ervaring met het inbouwen van die comfort module 5?

of zou het electrische dak fabriekaf sluiten bij ingedrukt houden van knopje op de AB?[/rquote]Kwestie van uittesten. Er zit wel een geel-rode draad aan een schuifdakmotor die hier voor is meen ik.

[rquote=1886459&tid=144026&author=red-bull]hallo,

werkt dit ook op het cabriodak van een astra g ?

mvrg Rob [/rquote]Ja, zie filmpje:

[youtube]c999h7fnJz0[/youtube]

Terug
Naar boven