• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Ramen blinderen Vec-C station

opel-limbo

Post vaak
Goedesmorgens allemaal,

Heb even een vraagje. Ben er over aan het denken om mijn station vanaf de B-stijl te (laten) blinderen. Er zijn tegenwoordig heel veel bedrijven die dit aanbieden waardoor je eigenlijk door de bomen je ruiten niet meer ziet, haha. Wie heeft er ervaring met het (laten) blinderen van zijn/haar Vec-C (mag ook een andere Vec zijn) en waar hebben jullie dit laten doen? Ook ben ik benieuwd naar de kosten ervan.

Ik heb eens ergens gelezen dat de raam van de kofferklep moeilijk te blinderen is, klopt dit. En zijn er eventueel ook leden hier die dit blinderen voor andere leden willen doen? Let wel: betaling à contant:vertag

Graag jullie deskundige adviezen.

Greetz Roel met een C.

Ik heb de mijne zelf gedaan! :angel

Voor:

IMG_2523Medium.jpg

Na:

IMG_2557640x480.jpg

IMG_4080640x480.jpg

Ik heb er Limo-black op zitten. Is wel het donkerste van het donkerste. Van buiten naar binnen kijken lukt niet echt, maar anders om wel.

Is ff de beste foto die ik zo kon vinden. Heb je tenminste een idee.

29102009302640x480.jpg

Achterruit blinderen is niet moeilijk maar je moet ff het trukje kennen.:P

Mijn eigen achterruit moet nog, maar hier moet eerst een nieuwe in omdat de vorige eigenaar met een scherp voorwerp ijs heeft lopen krabben !! :argue

origineel gepost door speaker

Ik heb de mijne zelf gedaan! :angel

Achterruit blinderen is niet moeilijk maar je moet ff het trukje kennen.:P

Mijn eigen achterruit moet nog, maar hier moet eerst een nieuwe in omdat de vorige eigenaar met een scherp voorwerp ijs heeft lopen krabben !! :argue

Peter, wat komt er allemaal bij kijken als je het zelf doet?? Wat moet er allemaal losgehaald worden bij de ramen??

Greetz Roel met een C.

Als je prof. spullen hebt hoeft er niks tot weinig los. Maar anders voor het mooie de deurpanelen los. Achterin kan je de folie goed achter de zijkanten drukken.

Handige filmpjes:

En voor het achterraam:

Als je prof. spullen hebt hoeft er niks tot weinig los. Maar anders voor het mooie de deurpanelen los. Achterin kan je de folie goed achter de zijkanten drukken.

Wat zijn vandaag de dag professionele spullen?? Als ik de filmpjes zo zie dan begin ik al te twijfelen, het lijkt allemaal zo makkelijk. Ook de achterraam van m'n station lijkt een eitje maar kweet zeker dat het een moeilijk verhaal zal worden.

Anders toch maar ergens laten doen, kost alleen zoveel:vertag

@ Bas: was ook maar een voorbeeldje. Er zijn betere filmpjes te vinden !

@ Roel : Anders kom je maar langs, doe ik het voor je.

@ Xero : wat kost dat ?? ( voor een station moet je denken aan 250 euro voor een beetje kwaliteit ! )

ik vind het alleen frappant . . . ik bedoel het is een bedrijf lijkt mij . . . dan wil je zo toch geen reclame maken :hmmz

als jij t gaat doen heb ik nog wel een tip voor je Peet...:P;)

Maar zeg eerlijk... Hier: Door Peet gedaan. Mooi man!

Klasse :thumbup

DSC04472.jpg

06092009293.jpg

Jep , de tip van 2010 : snijd de folie niet beneden aan al op maat als je raam nog op een kiertje staat !! hahahahaha :agent

Maareh... m'n eigen bedrijfje 'Speaker - tinting & electronics' ;)

60 euro per raam.....

Was ik toch ff goedkoper uit met twee rolletjes folie van twee tientjes.. Maar zal wel gecoat worden dan toch of ook gewoon folie voor 300 eurie?

ook met folie. Maar bedrijfjes moeten ook verdienen hé?!

@ Roel: vanavond krijg je een u2u. Moet nu de deur uit !

ook met folie. Maar bedrijfjes moeten ook verdienen hé?!

@ Roel: vanavond krijg je een u2u. Moet nu de deur uit !

Okidoki, thanks.

Terug
Naar boven