• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Ramen blinderen

Ligt ook aan welke folie je gebruikt..

diegene die de prof. tinters gebruiken is van heel andere kwaliteit dan Halfordsmeuk.

@Silver wrote:Ligt ook aan welke folie je gebruikt..

diegene die de prof. tinters gebruiken is van heel andere kwaliteit dan Halfordsmeuk.

Volgens mij gaat het bij blinderen juist om de correcte werkwijze en je behendigheid. Dan kun je zelfs met 'Halfordsmeuk' een mooi resultaat hebben.

@BlackDevil wrote:@Silver wrote:Ligt ook aan welke folie je gebruikt..

Volgens mij gaat het bij blinderen juist om de correcte werkwijze en je behendigheid. Dan kun je zelfs met 'Halfordsmeuk' een mooi resultaat hebben.

Inderdaad, het is ook een beetje de handigheid hebben daarin. Heb wel eens een mooi resultaat gezien van iemand die het zelf had gedaan. Maar of er nou verschil zit in folie van de foliemaster of folieboer....ik weet het niet.....ik weet wel dat je het uurloon betaald wat het zo duur maakt. :s

zit wel degelijk verschil in.

Suntek bijvoorbeeld, bestaat uit 3 lagen, is dikker dan een ''goedkope'' van de automaterialenzaak, die verkleurt ook na een bepaalde tijd.

maar maakt mij niet uit hoor :D

Jij zegt zelf dat het budget niets uit maakt, als het maar goed gedaan wordt.

Dat spul van de halfords is echt meuk het reageert ook niet met een fohn

Dus je kan nooit de bolling krijgen wat je nodig hebt voor de achterruit

bekende van mij heeft ergens een rol voor 2,50 euro gescoord. 2 maal verkloot en de 3e keer ging het goed. Beetje klooien met een sopje en het ziet er netjes uit.

@foofighter wrote:

Hier heb ik net een offerte voor aangevraagd. Zit in Apeldoorn, effe afwachten wat ie zegt. Heb er namelijk ook een gevonden die

vanuit zwolle komt en het bij huis doet voor 100 euro.

Die in Zwolle is dat ook degen die op marktplaats staat? Ben aan het denken om hem ook te bellen

Ik ben ook benieuwd naar zijn prijs bij die gast uit Zwolle.

Want ik ben ook van plan om het bij hem te laten doen. Maar volgens mij kost het dan €160 voor 1 achterraam, 2 vaste ramen, en 2 naar beneden draaiende ramen ( met de hand). Dus alles achter de B styl. NB Maar bij mij gaat het om een astra h van 2004

Die in Apeldoorn doet het voor 150,- , dan heb je de achterramen en 2 vaste zijruiten. Redelijk prijzig al zeg ik het zelf. Die uit zwolle zal ik nu even mailen.

@SiggieTigra wrote:@mddijkhuizen wrote:Ik ben ook benieuwd naar zijn prijs bij die gast uit Zwolle.

Vivaro 5 ramen beplakken kost mij bij hem €220,-, Plakken bij mij thuis, dus 70km vanaf Zwolle.

Valt nog wel mee, had namelijk ook gevraagd voor een E-klasse Mercedes bij die in Apeldoorn. Hier ook 5 ruiten, zou me

240,- kosten. En is toch wel makkelijk als ze het effe aan deur komen doen!

@foofighter wrote:Die in Apeldoorn doet het voor 150,- , dan heb je de achterramen en 2 vaste zijruiten. Redelijk prijzig al zeg ik het zelf. Die uit zwolle zal ik nu even mailen.

Ben benieuwd wat hij vraagt. Wil misschien mijn hb opnieuw laten doen. Heb deze 12 jaar geleden zelf gedaan. Bij mijn vectra had het iemand anders gedaan, ben daar niet al te vrede over. De achterpotierramen niet tot boven aan geplakt

Foto-TFR3IZF3-D.jpg

Foto-H7WDQKPH-D.jpg

Mijn ex-astra had ik ook zelf gedaan

@foofighter wrote:Die in Apeldoorn doet het voor 150,- , dan heb je de achterramen en 2 vaste zijruiten. Redelijk prijzig al zeg ik het zelf. Die uit zwolle zal ik nu even mailen.

Hey plaatsgenoot... doe mij es ff dat adresje uit Apeldoorn dan

ga ik ze eve bellen. gr J

Terug
Naar boven