• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

ramen sluiten via afstandsbediening astra g

@jannick wrote:bij de astra h moet je de wagen ontgrendelen en dan terug de ontgrendel toets op je sleuten blijven induwen dan gaan ramen open gaar zolang je drukt en om je ramen te sluiten het zelfde maar dan vergrendelen drukken :D ik weet niet als het ook zo gaat bij de astra gbij mij niet...

nee maar ik zeg net toch dat we de ramen al gereset hebben dus helemaal open en vastblijven houden en helemaal dicht en vast blijven houden tot ie zo een klikje geeft

zou de auto door det doorverbindje het automatisch dichtgaan miss uitschakelen ofzo want het zijn 2 auto's die tegelijk hetzelfde probleem hebben

het eerste probleem is opgedoken bij mijn g coupe en kameraad zijn g opc

de ramen sluiten niet meer automatisch volledig open of volledig toe als je de knop even inhoud en loslaat gaan ze normaal automatisch

volledig open of toe maar dit doet ze beide niet meer

hebbe ook al geprobeerd de ramen terug te resetten maar ze blijven het probleem hebben

iemand enig idee waar hier het probleem bij ligt ?

grts

Heb je je accupolen laatste tijd los gehad? Loshalen raam helmaal open raam helemaal dicht. En alles werkt weer. Waarschijnlijk je accu leeg of lostghad tusendoor.

@Bacootje4 wrote:Heeft er iemand ervaring met de verkoper achter raammodule@gmail.com?

Dit adres stond hier eerder in deze topic, hier heb ik een raammodule besteld.

Tot op heden moet hij nog steeds binnenkomen....

heet die kerel toevallig a appeldorn? want bij hem had ik laatst ook zo'n ding besteld. 14 euro incl verzendkosten. gewoon 2 dagen later in huis, maar heb hem nog niet ingebouwd. Baas J had hem daar ook besteld en liet weten dat het gewoon perfect werkte. Dus het zit vast wel goed.

nee maar ik zeg net toch dat we de ramen al gereset hebben dus helemaal open en vastblijven houden en helemaal dicht en vast blijven houden tot ie zo een klikje geeft

zou de auto door det doorverbindje het automatisch dichtgaan miss uitschakelen ofzo want het zijn 2 auto's die tegelijk hetzelfde probleem hebben

ik heb het er ook tussen gehad

en ik heb het zelfde probleem als opel-motorsport.

dat de ramen niet meer automatisch sluiten met bruggetje

en zonder bruggentje werken de ramen wel

maar zou het uit maken als ik en een diode tussen doe ?

michel

Werkt bij mn coupe nog steeds prima... en bij mn vorige auto werkte t 3 jaar goed. Module komt van a.appeldorn idd.

@Bacootje4 wrote:Heeft er iemand ervaring met de verkoper achter raammodule@gmail.com?

Dit adres stond hier eerder in deze topic, hier heb ik een raammodule besteld.

Tot op heden moet hij nog steeds binnenkomen....

heet die kerel toevallig a appeldorn? want bij hem had ik laatst ook zo'n ding besteld. 14 euro incl verzendkosten. gewoon 2 dagen later in huis, maar heb hem nog niet ingebouwd. Baas J had hem daar ook besteld en liet weten dat het gewoon perfect werkte. Dus het zit vast wel goed.

bij die kerel heb ik hem ook besteld gehad, alleen nog niet ingebouwd. het is niet veel meer dan een zelf gefrabriceerde print met een condensator en wat andere dingetjes erop, maar blijkt prima te werken heb ik gehoord.

ik heb het er ook tussen gehad

en ik heb het zelfde probleem als opel-motorsport.

dat de ramen niet meer automatisch sluiten met bruggetje

en zonder bruggentje werken de ramen wel

maar zou het uit maken als ik en een diode tussen doe ?

michel

met zoon module blijft het automatisch sluiten van de ramen wel intact ?

want dat doet het niet als de draadjes aan elkaar zitten.

en ze sluiten gewoon met safelock ?

michel

Werkt bij mn coupe nog steeds prima... en bij mn vorige auto werkte t 3 jaar goed. Module komt van a.appeldorn idd.

bij die kerel heb ik hem ook besteld gehad, alleen nog niet ingebouwd. het is niet veel meer dan een zelf gefrabriceerde print met een condensator en wat andere dingetjes erop, maar blijkt prima te werken heb ik gehoord.

1x klikken is auto op slot (ramen blijven open als ze open waren)

2x klikken en de ramen (indien open) sluiten automatisch

Werking van de ramen blijft voor de rest hetzelfde.

Terug
Naar boven