• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Rare bij geluiden als de deuren van slot zijn.

shrek83

Post weinig
Hallo,

Telken als mijn deuren van slot zijn hoor ik om de bepaalde tijd een geratel rechts voor in me auto. Heeft iemand een idee wat dat kan zijn?

Het gaat om een opel vectra c2 station.

Is goed zelf te doen, alleen een beetje een priegel werkje om 1 van de boutjes los te krijgen.

Oke en waar zit hij verstopt want ik word best gek van dat geratel hoor ut zels als ik op lig en de auto staat stil op de oprit

Bij mij heb ik soms ook soms geratel uit de omgeving van de radio,het lijkt wel of sommige cd's niet helemaal in balans zijn :hmmz

Begint ook te ratelen als je de auto op contact zet/of uit :???:

lijkt wel op onbalans tijden op gang komen/afremmen van de cd, speelt verder wel normaal af .

Dacht ook eerst aan de stelmotortjes,maar zonder cd in de radio is het weg.

Terug
Naar boven