• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Rare tellers Zafira (lijkt wel een Italiaan)

Hier bij mij bij de Opel dealer zien ze me nog alleen maar tijdens de Opel Winter check. Zoveel geld voor een accu. Niet normaal.

Heb nu een Berga accu en die had ik ook in mijn Astra G zonder problemen gehad. Dus dat zal met deze Berga Accu ook wel goed komen.

Meeste berga accu's bij ons worden na een jaar of 2 a 3 rap minder.

Heb slechts enkele gezien die lang mee gingen.

Bij mijn Vectra gaan die goedkope accu's niet lang mee, rijdt voornamelijk lange afstanden met deze auto, maar hij staat ook rustig 3 of meer weken ongebruikt voor mojn huis, daar kunnen maar weinig accu's tegen.

De GM houd dit al laaaaang uit moet ik zeggen.

verstuurd door WIM-V6 via zijn SAMSUNG S5-mini

@Willem, Bedankt voor je reactie. Ik zal er op letten. Maar bij mijn Opel vond ik echt te veel geld voor een GM accu van 72A namelijk €168 nog wat. Pffff zijn gek geworden.

Daarom heb ik een Berga accu gehaald voor €89. En kreeg meteen €7,50 retour om mijn oude bosch accu in te leveren. Heb wel zelf de accu moeten verwisselen maar dat is 10 minuten. ;)

Ik heb in mijn Astra G ook een Berga accu gemonteerd en heb daarna nooit meer problemen gehad en die had ik inmiddels 7 jaar in gebruik. Maar auto rijd wel dagelijks. Dat zou een verschil kunnen zijn.

@wim-v6 wrote:Meeste berga accu's bij ons worden na een jaar of 2 a 3 rap minder.

Heb slechts enkele gezien die lang mee gingen.

Bij mijn Vectra gaan die goedkope accu's niet lang mee, rijdt voornamelijk lange afstanden met deze auto, maar hij staat ook rustig 3 of meer weken ongebruikt voor mojn huis, daar kunnen maar weinig accu's tegen.

De GM houd dit al laaaaang uit moet ik zeggen.

verstuurd door WIM-V6 via zijn SAMSUNG S5-mini

Terug
Naar boven