• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Rate the avatar

@RISL wrote:Oef...een zesje maar? :wtf Moest ik voor jou nog wat shoppen? :jerry

Vond 'm zelf wel stoer king:

Voor jou een 8, vind een Astra sticker bovenop je spoiler wel nice. En dat shopje komt aan het eind van de week wel goed, denk ik.

oohhh wat kan ik me er aan ergeren als mensen denken dat het een sticker is hahahaha

airbrush is het hahaha.

de volgende moet dmlb_ceo maar een cijfer geven, ik ben maar een spammer hier haha

Hahaha:P dat had ik al eens ergens gelezen, dat het geen sticker was. Dacht je even te kunnen stangen voor dat zesje voor mijn prachtige avatar ;)

Voor DMLB CEO een 7, ik vind je kenteken niet zo mooi zo. Compositie van de foto is wel stoer, maar ik had 'm dan mooier gevonden met compleet geel kenteken en je lampen aan (en niet alleen stadslicht).

Nee, het is niet eens m'n eigen auto. Ik heb wel een Coupé in deze kleur en ik wil ook nog een keer een fotoshoot doen in een parkeergarage, maar deze is gewoon gejat van het internet.

Heb op m'n blog (zie onderschrift) als bovenschrift wel een geshopte foto van m'n auto, die vind ik nog steeds erg mooi.

Voor jou ook een 8! B-Corsa's blijven leuke wagens.

@RISL wrote:Zo, groter dan dit kan ik 'm niet maken (in de breedte dan). Wat vinden jullie er van?

Kijk, het is gelukt. Mooi zo.

Daarom een 8.

Trashmetal krijgt van mij een 9 voor de sublieme hoek van plaatjeschieten !

(ps: heb RISL even geholpen met zn avatar king: king: )

Rik ;)

Bedankt heren!

Het is inderdaad niet de mijne, hoe wist je dat? Ik ga, zodra ik thuis ben, wel even een mooie foto van m'n Coupé die als avatar kan dienen. Heb nog wel wat mooie pics.

De mijne heeft nog de Coupé-bumper, maar deze ga ik wel vervangen voor de Irmscher- of OPC2-bumper. De originele bumper is toch beschadigd door de vorige eigenaar.

Ik geef jullie beiden een 8 voor de trouwe F'jes!

Ja, klopt, ik heb 'm ook in het Capri Yellow. Gekocht als schade-auto, toen een hoop gedaan om 'm klaar te maken tot daily. Alleen de voorkant is niet netjes en achterop de bumper zitten ook wat scheurtjes. Wil er in principe bij hobby-auto van maken (liefst een pure circuitwagen), dus vandaar dat ik die kleine dingen zo laat tot ik ze echt grondig kan aanpakken.

Nog maar een 8 voor jouw F'je en dan houd ik ook op met posten hier voor vandaag :P

Als je een GSi wilt hebben dan moet je heel gauw naar Oosterhof Demontage in Broeksterwoude.

daar is vanmiddag net een Kadett GSi afgeleverd voor de sloop.

Jij een 10 voor je prachtige shoot :thumb

Rik :D

Terug
Naar boven