• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Rate the avatar

Een blauwe c2 :wub :wub my first love

onskadetje.jpg

dikke 9 voor beide (foto en avatar) :jerry

edit mag mezelf wel niet raten maar doe het lekker toch :jerry

een 8 voor de C-Dett

Voor turbootje, petrolhead was me net voor, maar je hebt nog steeds een versmalde foto. Reken de juiste verhouding uit, geef in de horizontale richting 150 pixels op bij je avatar en in verticale richting het juist aantal pixels, afhankelijk van de ratio van je foto (zal wel 4:3 zijn).

@KadAstra-EF wrote:Maten aanpassen in "avatar afmetingen" en je hebt het helemaal goed.

uh.............8 omdat ie mooi gepoetst is.

Rik :)

pixels staan op 150x150 maar alla .. dan heb ik ineens 10 punten ! :jerry :jerry

8

Ja, maar je foto is niet zo hoog als dattie lang is! Dus 150x150 is fout. Sorry, ik blijf bij die 6 tot het gefixt is. ;)

turbootje, je hebt pm :)

En bedankt voor de jaloezie op mijn mooie wagen, ik blijf bij de 6 tot je het fixt zoals in de pm beschreven. ;)

@RISL wrote:turbootje, je hebt pm :)

En bedankt voor de jaloezie op mijn mooie wagen, ik blijf bij de 6 tot je het fixt zoals in de pm beschreven. ;)

thanks dude. je stijgt een puntje hoger !!

7

Terug
Naar boven