• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

ratsstyle en oldschool topic

Je moet die toren natuurlijk ook nie Te hoog maken.....en anders doe je gaten in je kap. Is ook weer iets appartsking:

origineel gepost door hanskadett

:ozo gaat dat ook bij welke auto ben je dit aan het doen

is nie van mij.

Is iemand uit engeland bezig met een corsa aking:

paar exen van mij

PICT2828.jpg

PICT2827.jpg

PICT2829.jpg

PICT2832.jpg

sikcom-02.jpg

sikcom-04.jpg

sikcom-05.jpg

sikcom-08.jpg

PICT1677.jpg

PICT1676.jpg

PICT1675.jpg

What the fuck... Das wel heel veel camber... Dat zal allicht heeeeeel erg goed rechtuit willen blijven rijden, maar sturen zal zo zwaar zijn dat je ongeveer 5 stuurbekrachtigingen nodig hebt om een flauwe bocht in de weg te kunnen halen...

Als je dan toch lekker aan het ratten wil, verbreed dan de wielkassen naar binnen toe en zet er velgen onder van 10J met een ET van 100...

Zal ook wel wat aanpassing aan de ophanging vereissen, maar toch he...

volgens mij is dat die dodge die jaren 60/70 begraven is met tekeningen en dingen uit die tyd. boyd coddington moest m toen nog aan t lopen krijgen met z'n mensen.

denk dat ik van de zomer de rat een beetje een apart rat lookje ga geven denk aan irmscher verbreding met 9x15 voor en 10,5x15 achter dikke lol:wub

Terug
Naar boven