• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

ratsstyle en oldschool topic

Idd vette Vec!

Heb vandaag mijn wieldopjes zwart gespoten.. Nu het Opel logo nog wit maken..

En dan de velgen nog zwart of rood..

Hrmm... Ik wil juist iets anders.. Niet altijd maar rooie wielen met whitewalls..

Zwarte velgen met zwart dekseltje, wit Opel logo en dan een rooie of witte streep op de velg..

Zal waarschijnlijk ook wel mooi uitzien.:thumbup

origineel gepost door ColinH

Staat heel vaak hier langs de weg, heb 'm ook weleens zien rijden in Amstelveen.. Bekende van iemand van hier ??

Echt een gaaf ding :wors

21042010684.jpg

21042010685.jpg

21042010686.jpg

21042010687.jpg

Gr.

Dit is de Vec van m'n broer!!! Heb hem net even gebeld om te zeggen dat hij gespot is, vind ie vet cool!!!

Hij is nog niet helemaal klaar, hij is nog bezig met het hout voor z'n roofrack. Dat wordt op die rvs buizen gemonteerd.

Hij gebruikt deze auto voor zijn klussenbedrijf vandaar dat hij niet lager kan, dat zou hij wel willen, maar dan schraapt ie over de grond als ie zand e.d. mee moet nemen. Misschien datie er nog luchtbalgen onder gaat maken.

Maar wij wonen idd in amstelveen, hij was van de week aan het werk in Aalsmeer. Misschien heb je mij dan ook wel eens zien rijden in m'n c-kadettje (oranje/grijs) of m'n a-corsa (mat zwart met rood/witte blokjes op het dak).

Groetjes Mieke!

Hoi Mieke, hij staat er toch wel vaak, is dat een klus daar of, zit z'n werk/bedrijf daar ??

Weet niet of ik jou heb zien rijden, zie weleens een oranje kadett station rijden, weet niet of jij dat bent ?

Maar ik ben de enige donkergrijze Omega in dorp, zoiezo de enige met gele koplampe haha :thumbup

Gr.

origineel gepost door hanskadett

he mieke geef je bbroer maar een dikke:thumbupvan mij gave bak

mee eens pracht waggie zo :thumbup

wahaaaa vette tering mijn ratdett gaat hier in weert met the all american day een beschildering krijgen op beide deuren van de wel bekende ratfink nu nog snel verlagen en verbreed sr staal er op:D:D:D:D

origineel gepost door mayhem

volgens mij snapt 3/4 hier t verschil niet tussen old school en rat...

:cry:cry:cry:cry:cry

scene kids.

Echt he:fy1

Terug
Naar boven