• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

ratsstyle en oldschool topic

origineel gepost door hanskadett

he flipke hoe staat het nu met die van jou

en hanskadett hoe staat het met de nieuwe geruuilde velgen

grtz

he flipke hoe staat het nu met die van jou

Nog niks gedaan.. Heb eerst alle spullen verzamelt..

Verf, logo's etc

Nog voor Oschersleben moet hij klaar zijn dus ga binnekort echt beginne..

Alleen druk met werk enzo

moet je zeker doen man ik wou hem eerst weg doen maar toen mijn vrouw die helemaal mini gek is hem zag zoals hij nu is zei ze al daar ga je mega spijt van krijgen als je die weg doet ik ben blij dat ze mij heeft overtuigd hij gaat zeker blijven dit jaar gaat hier in weert weer the all american zijn daar zal hij live beschilderd worden met de ratfink check zo de foto maar eens ook gaat hij nog een set verbreed sr velgen krijgen die knalrood worden met een groene middennaaf dop en ik ken nog een goede kerel die aan pinstriping doet maar dat post ik dan wel weer:P:P:P

origineel gepost door Fl!pke

Wat mag niet in Engeland? En in Amerika? En in Duitsland? En de rest van de wereld??

Hier mogen we helemaal niks...:argue

Zelfs voor een PLASTIC kip aan je bumper krijg je commentaar..:fy1

Ho ho, het kan erger, denk aan de belgen die ieder jaar alle spullen van hun auto moeten slopen voor de keuring:P:P

origineel gepost door kadettje-89

eerlijk gezegd vindt ik deze styl om te :puke:puke:puke:puke:puke.het verkracht een moderne auto van tegen woordig.

waarom kijk je er dan naar:jerry:jerry:jerry

@jaccomega thankx hij is nog niet helemaal klaar maar met de beetjes kom je er ook wel toch oh ja en om mayhem zijn zin te geven heet het topic nu ratstyle en oldschool:thumbup:vertag:jerry

@chriske kijk aub nog niet naar de hoogte hij is pas min 4 moet nog lager maar vind hem zo wel ok uit zien

staan er mooi onder

hier foto van het verbreed staal onder de mijne

amber003.jpg

amber006.jpg

grtz

origineel gepost door uknowme

Mooie hotrod/custom

64210870_1.jpg

64210870_2.jpg

Staat te koop op speurders.

die is van gertjan van het jbf opelteam:jerry:jerry

origineel gepost door chriske

@chriske kijk aub nog niet naar de hoogte hij is pas min 4 moet nog lager maar vind hem zo wel ok uit zien

staan er mooi onder

amber003.jpg

amber006.jpg

grtz

staat hem zeer goed als ik zo kijk komt netjes naar buiten niet te overdreven:kewlpics:kewlpics:kewlpics

origineel gepost door chriske

staan er mooi onder

amber003.jpg

amber006.jpg

grtz

wel leuke wielen die wolfrace. welke zijn dat 7 j of nog breder

zeg chriske weet jij toevallig de et waarde nog van die wolfrace jongens

denk dat dit zeker in de velg gedrukt staat

itaat het niet op de rand van de velg , anders in het hart van de velg

grtz chriske

heb de hulp van de mede opel forummers nodig volgende maand gaat een pinstipper een beetje werk verrichten aan mijn wagen en ik wou er graag meteen een naam aan mijn det geven iemand een pakkende naam hij komt dwars over de checkerd flag op de motorkap te staan dus heren en dames kom maar op met iedeeen:hmmz

Terug
Naar boven