• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

ratsstyle en oldschool topic

heb weer een goede daad gedaan heb een maatje van mij weer met het opel virus en ratstyle/oldschool virus aangestoken weg met zijn vr6 en welkom d record 1.9n

21042010687.jpg

passen die chrome doppen op alle opel stalen velgen?

want weet er te koop staan van een kadett c dacht ik

vind er geen klap aan.

da's echt zo'n scene follower, hoe in vredesnaam kan een B corsa nou rat zijn?! volle plastic bumpers etc, veels te modern ogend.

maargoed, sinds oldschool/rat een trend is geworden, ben ik t spuugzat.

nog ff en ik spuit me corsa helemaal over. hij was super totdat dit een trend werd, ben t gelijk zat.

Ook een A corsa is in mijn ogen nog geen rat en veel temodern.

ShowTell-Brads30FordRatRod-002.JPG

Dat is een Rat(rod). Zo hoort een rat tezijn.

Wil niet zeggen dat ik een A corsa of B corsa niet leuk kan vinden als rat, maar blijven allemaal trendvolgers.

imo is er ook een verschil tussen rat en oldschool.

ik zie mijn corsa als oldschool, niet als rat. maar zoals die corsa B 5 deurs uit de UK, dat slaat helemaal nergens op.

Wat ik dan mooier vindt zijn auto's waarop het patina tezien is, doorgeschuurde lak, misschien wat vliegroest gewoon kunnen zien dat het "geleeft" heeft !

Technisch perfect, laag bij de grond en dikke wielen eronder en dan vooral met pre 60'er jaren auto's (zoals T1 busjes en kevers). Heb ooit zoiets gezien ook op een B kadett station, super gewoon !

Rat is meer net zoals die hotrod, of ook hoe het meer begon met oude motoren die met ductape bij mekaar gehouden worden bijvoorbeeld !

Oldskool look is gewoon iets wat verzonnen is en nu een hype is. Maakt het niet minder leuk, vindt het vaak leuk om tezien !

origineel gepost door freek corsa

@ mayhem, heeft die nep rat style ook al een naam ?

scene victoms.

;)

Dan ben ik een scene victom... ;)

Mijn "semi-rat-skooler" or what ever begint nu ook leuker te worden in mijn ogen en t kan me ook geen ruk schelen hoe het beesie genoemd wordt ;)

Ik volg geen scene, maar gewoon omdat het KAN bam!

En Joop, je schrapertje blijft uniek hoor ;)

origineel gepost door Kadett91

Wat ik dan mooier vindt zijn auto's waarop het patina tezien is, doorgeschuurde lak, misschien wat vliegroest gewoon kunnen zien dat het "geleeft" heeft !

Technisch perfect, laag bij de grond en dikke wielen eronder en dan vooral met pre 60'er jaren auto's (zoals T1 busjes en kevers). Heb ooit zoiets gezien ook op een B kadett station, super gewoon !

Rat is meer net zoals die hotrod, of ook hoe het meer begon met oude motoren die met ductape bij mekaar gehouden worden bijvoorbeeld !

Oldskool look is gewoon iets wat verzonnen is en nu een hype is. Maakt het niet minder leuk, vindt het vaak leuk om tezien !

Roest verdwijnt van zelf king:

imag0114j.jpg

imag0109b.jpg

Terug
Naar boven